  • 11. Data: 2012-05-28 14:50:26
    Temat: Re: TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-05-28 14:33, z pisze:

    > Znaczy przeszkadza ale tylko ta polityczna stacja. Inne już nie.

    bo ma duże poparcie opozycji,
    a pozostałe stacje nie lubią opozycji ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 12. Data: 2012-05-28 14:51:41
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > wiem jedno, jakby to była wyłącznie katolicka, a nie polityczna
    > rozgłośnia, to nikomu by to nie przeszkadzało.

    No właśnie, nie byłoby dobrze, gdyby _jedyną_ TV katolicką była ta
    właśnie dyskusyjna, zarządzana przez kontrowersyjną osobę, która w
    swojej działalności nierzadko rozmija się z zasadami które niby to
    wyznaje i naucza. Nie zapominajmy, iż pośrednio obraził nawet śp.
    Pierwszą Damę RP.
    Natomiast jeśli by to była jedna z, powiedzmy, 3-5 TV katolickich, to
    czemu nie. Wtedy oglądalność zweryfikuje :-)

  • 13. Data: 2012-05-28 15:01:35
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-28 14:51, Bartłomiej Zieliński pisze:
> [...]
    > Natomiast jeśli by to była jedna z, powiedzmy, 3-5 TV katolickich, to
    > czemu nie. Wtedy oglądalność zweryfikuje :-)

    Mam nadzieję że masz takie same wymagania co do innych stacji i
    kontrowersyjnych osób w nich występujących.

    PS. Przecież masz religia tvn, chyba Puls też. Do wyboru do koloru ;-)
    Tak wiem. Oglądalność kryzie. Tak nie może być. Trzeba coś z tym zrobić. ;-)

  • 14. Data: 2012-05-28 16:41:07
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-05-28 12:37, a...@x...pl wrote:
    > znalezione w sieci
    >
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QNhhWZaYrbY

    Jednej rzeczy nie potrafię zrozumieć - przecież TV Trwam nigdy nie była
    nadawana z analogowych nadajników naziemnych, przedtem cały czas leciała
    z satelity. I nie pamiętam, żeby z tego powodu były jakieś protesty. Ale
    kiedy zaczęto wprowadzać DVB-T, brak nadawania naziemnego nagle stał się
    zagrożeniem podstaw istnienia narodu polskiego.

    Piotr

  • 15. Data: 2012-05-28 17:10:35
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-28 16:41, Uncle Pete pisze:
> [...]
    > kiedy zaczęto wprowadzać DVB-T, brak nadawania naziemnego nagle stał się
    > zagrożeniem podstaw istnienia narodu polskiego.

    Dziwię się że nie rozumiesz. ;-) Inni poszerzają zakres swojego
    nadawania-propagandy. Proste jak świat :-)
    A jeśli jeszcze do tego takie gu... jak polo srolo mango ezo czy co tam
    jeszcze może nadawać i reklamować te swoje durne konkursy-produkty i
    wypuszczać z siebie tryliony reklam...

  • 16. Data: 2012-05-28 20:52:46
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > A jeśli jeszcze do tego takie gu... jak polo srolo mango ezo czy co tam
    > jeszcze może nadawać i reklamować te swoje durne konkursy-produkty i

    Nie, nie rozumiem. W MUX-ach nie ma niczego istotnego, czego nie byłoby
    w analogowym nadawaniu naziemnym. No chyba że jakiś Polsat Sport News
    uważasz za czyjąś tubę propagandową ;)

    Piotr

  • 17. Data: 2012-05-28 21:29:21
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-28 20:52, Uncle Pete pisze:

    > Nie, nie rozumiem. W MUX-ach nie ma niczego istotnego, czego nie byłoby
    > w analogowym nadawaniu naziemnym. No chyba że jakiś Polsat Sport News
    > uważasz za czyjąś tubę propagandową ;)

    Wyobraź sobie że są takie miejsca w Polsce do których naziemny tvn nie
    sięgał. Niewyobrażalne? A jednak :-)
    Wszelaką propagandę czy bezczelny marketing uważam za zło :-) i tak samo
    niecierpię. Podaj mi powód (oprócz tych kruczków prawnych) dla którego
    polo ezo mango jest lepsze i ma nagle zyskać tak duży zasięg

  • 18. Data: 2012-05-28 21:34:01
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik z napisał:
    > PS. Przecież masz religia tvn, chyba Puls też. Do wyboru do koloru ;-)

    Religia.TV (bo chyba o tym mowa) jest w DVB-T? Nie wiedziałem. W którym
    MUX-ie? A Puls treści religijne prezentuje w "Goło i wesoło" ;-)

  • 19. Data: 2012-05-28 21:36:42
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Uncle Pete napisał:
    > Nie, nie rozumiem. W MUX-ach nie ma niczego istotnego, czego nie byłoby
    > w analogowym nadawaniu naziemnym.

    No chyba, że "misyjne" kanały TVP (Polonia, Historia i w mniejszym
    stopniu Kultura).

  • 20. Data: 2012-05-29 07:51:16
    Od: "ZG" <f...@w...pl>

    Nie pakuj wszystkich do jednego wora, gnoju z Wielkiego Miasta. WIELKI
    WALDEMAR SRODEL się odezwał.