  • 1. Data: 2011-03-11 20:26:30
    Temat: [TV/reklama] Lexus w pełni hybrydowy
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Ciekawe na jaki odzew liczą
    podając cenę kompaktu od 106 900 PLN ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-03-12 01:33:15
    Temat: Re: [TV/reklama] Lexus w pełni hybrydowy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message
    > Ciekawe na jaki odzew liczą
    > podając cenę kompaktu od 106 900 PLN ;-)

    O którym kompakcie mówisz? Nie widziałem reklamy...

  • 3. Data: 2011-03-12 23:54:01
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message
    >
    > O którym kompakcie mówisz? Nie widziałem reklamy...

    CT 200h
    http://www.youtube.com/watch?v=mxsXyzpLJgo

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-03-14 13:32:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message

    > CT 200h
    > http://www.youtube.com/watch?v=mxsXyzpLJgo

    To auto wygląda jak jakiś popaprany VW Golf...
    Wstyd dla Lexusa. Ale jak takie g* kosztuje 107 tysięcy
    to ile w Polsce może kosztować całkiem fajne IS 350?

  • 5. Data: 2011-03-14 15:41:32
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <> napisał w wiadomości ...
    > Ciekawe na jaki odzew liczą
    > podając cenę kompaktu od 106 900 PLN ;-)

    a spodziewałe ś się ceny jak za fiata Panda???
    przecież to Lexus :) w dodatku eko-trendy i inne takie tam och i ach :)

  • 6. Data: 2011-03-14 15:45:59
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Wstyd dla Lexusa. Ale jak takie g* kosztuje 107 tysięcy
    > to ile w Polsce może kosztować całkiem fajne IS 350?

    No cóż, skoro Octavia 1.2 kosztuje 76 450 zł ...
    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/samocho
    d-z-silnikiem-o-pojemnosci-12-warto,1606970,415

    I niech się jeszcze bardziej coponiektórzy dziwią,
    dlaczego Polacy nie kupują nowych samochodów ...

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-03-14 15:51:17
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a spodziewałe ś się ceny jak za fiata Panda???

    W ogóle ceny dobra "lexusowego" w reklamie się nie spodziewałem :-)
    Zastanawia mnie tylko - do jakiego to szerokiego forum
    ją kierują, skoro wykorzystują TV ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-03-14 15:51:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a spodziewałe ś się ceny jak za fiata Panda???

    Panda to nie kompakt.
    Kompakty kosztują tak ze dwa razy tyle co Panda, ale gdzieś połowę tego co
    Lexus.

  • 9. Data: 2011-03-14 15:53:21
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

    > to ile w Polsce może kosztować całkiem fajne IS 350?

    ani IS300 kiedyś ani IS350 teraz nie są oficjalnie sprzedawane w PL :(
    pozostaje tylko prywatny import...
    natomiast IS 250 wersja PRESTIGE z automatem kosztuje 202 100 PLN
    i do tego jeszcze 4500 PLN za lakier metalik i 4700 PLN za szyberdach
    żeby naprawdę mieć pełne wyposażenie :)

    szacuję, że IS350 kosztowałby min. 250 kPLN...

  • 10. Data: 2011-03-14 15:58:54
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <> napisał w wiadomości ...

    > Kompakty kosztują tak ze dwa razy tyle co Panda, ale gdzieś połowę tego co
    > Lexus.

    naprawdę???
    to pokaż mi kompakt tej wielkości, jakości i niezawodności, z takim
    prestiżem,
    na takim poziomie technologicznym i z takim wyposażeniem za 53,5 tysiąca