  • 1. Data: 2009-01-04 22:28:30
    Temat: TVN HD to jakas kpina?
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Witam
    Czy nadawanie wszystkiego w formacie 4:3 na kanale TVN HD nie jest jakąś
    kpiną z odbiorców tego dosłownie KANAŁU?

    G.

  • 2. Data: 2009-01-05 16:30:46
    Temat: Re: TVN HD to jakas kpina?
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "edukom" <e...@w...gmail.com> wrote in message
    > Witam
    > Czy nadawanie wszystkiego w formacie 4:3 na kanale TVN HD nie jest jakąś
    > kpiną z odbiorców tego dosłownie KANAŁU?
    >
    > G.

    Nie wszystko jest nadawane 4:3....

  • 3. Data: 2009-01-08 11:39:19
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik edukom napisał:

    > Witam
    > Czy nadawanie wszystkiego w formacie 4:3 na kanale TVN HD nie jest jakąś
    > kpiną z odbiorców tego dosłownie KANAŁU?
    >
    > G.
    nie wiem o czym mowisz, większość już jest nadawana w 16:9, tak jak na
    każdym innym kanale, tyle że tu nie można zmienić

  • 4. Data: 2009-01-08 13:42:58
    Od: "edukom" <e...@n...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem o czym mowisz, większość już jest nadawana w 16:9, tak jak na
    > każdym innym kanale, tyle że tu nie można zmienić

    Wiekszości nie ogladam a to co akurat chcę zobaczyć (czyli z mojego punktu
    widzenia wszystko) jest nadawane w formacie 4:3 wiec nawet nie ogladam tego
    TVNHD bo lepiej to wyglada i daje sie skalować na zwykłyn TVNie.

    G.

  • 5. Data: 2009-01-08 14:43:07
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "edukom" <e...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > tego
    > TVNHD bo lepiej to wyglada i daje sie skalować na zwykłyn TVNie.

    No tak na starym CRT to faktycznie lepiej ogladac na 'zwyklym' Na LCD czy
    plazmie roznica miedzy 3-ka a 13-ka jest ogromna....

  • 6. Data: 2009-01-08 19:40:31
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Virck pisze:
    > "edukom" <e...@n...pl> wrote in message

    > No tak na starym CRT to faktycznie lepiej ogladac na 'zwyklym' Na LCD czy
    > plazmie roznica miedzy 3-ka a 13-ka jest ogromna....

    Uważasz ze KDL 52W4500 mnie oszukuje?
    Przeskalowany z 4:3 na TVNHD jest praktycznie tak samo "doskonały"
    jak zwykły TVN

    G.

  • 7. Data: 2009-01-08 21:37:38
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    > Uważasz ze KDL 52W4500 mnie oszukuje?
    > Przeskalowany z 4:3 na TVNHD jest praktycznie tak samo "doskonały"
    > jak zwykły TVN
    >
    > G.

    Moze powinienes sie udac do okulisty jezeli nie widzisz roznicy miedzy 3-ka
    a 13-ka....