  • 1. Data: 2009-01-05 07:28:55
    Temat: podlaczenie yamahy z tv
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam, byc moze wy pomozecie rozwiazac problem, bo mi od jakis dwoch tygodni
    sie nie udaje ;(
    Od niedawna mam sprzet kino yamahy - orion 300
    http://www.audioklan.com.pl/www-produkt.php?id=1801
    oraz tv panasonic th-42PY80 (full hd)
    Problem dotyczy podlaczenia sprzetu.
    Podlaczylem dvd kablem hdmi do amplitunera z tamtad hdmi out do tv.
    Niestety podlaczenie to nie dziala tzn. tv nie moze 'chwycić' obrazu. Nie
    moze dostosowac sie do ustawienia dvd, przeskakuje pomiędzy 1080p-szeroki,
    czasem sie zatryma, potem znowu przeskakuje.
    Jeżeli podlacze dvd bezposrednio do tv to wszystko dziala jak nalezy, tv
    'chwyta' obraz od razu, ustawia na 1080p-szeroki, chociaz odtwarzam jakies
    dvx.
    No ale tak chyba nie powinno być, po to jest hdmi w dvd i ampli, zeby dzwiek
    i obraz przesylane byly cyfrowo.
    Teraz mam tak, ze dzwiek jest przesylany analogowo.

    Czy ktoś z Was może zasugerować rozwiązanie?
    Nie wiem - może kable hdmi, kupiłem 2x1,5 a markecie najtansze.

    Pozdrawiam
    Mar