  • Data: 2014-08-02 22:19:15
    Temat: TVP 1 a oryginalna ścieżka
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy TVP nadaje też czasami filmy z opcją wyboru oryginalnej ścieżki? Bo to
    chyba 2 raz że jest tam interesujący mnie film i nie mogę wybać oryginalnej
    ścieżki Obecnie leci Bond i na normlalnym i HD jest tylko lektor. Na
    wszystkich opcjach audio (aux, dolby, oryg, polski) jest wersja z lektorem
    której nie da się oglądać. Nawet Rosja jest lepsza pod tym względem bo mają
    też lektora jednak każdy ma swojego (męski, damski głos). Dzwoniłem do UPC i
    powiedzieli mi że wina jest po stronie TVP.