  • 1. Data: 2014-08-02 22:19:15
    Temat: TVP 1 a oryginalna ścieżka
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Czy TVP nadaje też czasami filmy z opcją wyboru oryginalnej ścieżki? Bo to
    chyba 2 raz że jest tam interesujący mnie film i nie mogę wybać oryginalnej
    ścieżki Obecnie leci Bond i na normlalnym i HD jest tylko lektor. Na
    wszystkich opcjach audio (aux, dolby, oryg, polski) jest wersja z lektorem
    której nie da się oglądać. Nawet Rosja jest lepsza pod tym względem bo mają
    też lektora jednak każdy ma swojego (męski, damski głos). Dzwoniłem do UPC i
    powiedzieli mi że wina jest po stronie TVP.

  • 2. Data: 2014-08-03 09:47:35
    Temat: Re: TVP 1 a oryginalna ścieżka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 2 Aug 2014 22:19:15 +0200, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > też lektora jednak każdy ma swojego (męski, damski głos). Dzwoniłem do UPC i
    > powiedzieli mi że wina jest po stronie TVP.

    To różnie bywa, w nc+ najczęściej jest wersja oryginalna. Ale dawno nie
    sprawdzałem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 3. Data: 2014-08-04 22:19:09
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    rageofhonor pisze:
    > Czy TVP nadaje też czasami filmy z opcją wyboru oryginalnej ścieżki?

    Tak, czasem nadają.

> [...]
    > lektor. Na wszystkich opcjach audio (aux, dolby, oryg, polski) jest
    > wersja z lektorem której nie da się oglądać.

    Niestety równie często nie nadają. W sumie na TV P 1 i 2 można natknąć
    się na wszystkie 4 kombinacje:

    - tylko dźwięk lektor, brak napisów,
    - tylko lektor, napisy.
    - wersja oryginalna, brak napisów,
    - wersja oryginalna z napisami.

    W upc - nawet przy tej ostatniej opcji - jest dodatkowy haczyk: dla
    wersji HD tych programy napisy są o jakie`s 3 sekundy za wcześnie.

    --
    J.R.

    > Dzwoniłem do UPC i powiedzieli mi że wina jest po stronie TVP.

    Na ogół tak jest, ale czasami w upc przysypiają i puszczają lektora po
    wszystkich kanałach, chociaż nadawca akurat jest w porządku.

    --
    J.R.