  • 1. Data: 2010-12-06 05:15:15
    Temat: Niemcy teleturniej: paraliż po zderzeniu z Audi
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    W oryginalnej wersji teleturnieju "Załóż się" w niemieckiej telewizji ZDF w
    transmisji na żywo doszło do tragicznego w skutkach wypadku. 23-letni Samuel
    Koch na sprężynach na nogach miał przeskoczyć przez jadący w jego kierunku
    samochód. Po udanych początkowych próbach przyszedł czas na Audi. Niestety nie
    udało mu się przeskoczyć większego samochodu. W czasie próby Samuel Koch padł
    na twarz i przestał się poruszać. Przewieziono go do szpitala. Po tym wypadku
    zarządzono przerwanie transmisji programu.

    Samuel Koch doznał skomplikowanych pęknięć kręgosłupa odcinka szyjnego, doznał
    paraliżu i przeszedł w klinice wielogodzinną operację. Po niej jest
    utrzymywany w śpiączce farmakologicznej i najprawdopodobniej może być już
    sparaliżowany.

    Przemysł rozrywkowy do schlebiania niskim gustom gawiedzi niemniej pokazał
    kicanie na nogach może się skończyć paraliżem w zderzeniu z Audi.

    W Polsce kontrowersyjny teleturniej "Załóż się" prowadzony przez Steffena
    Möllera emitowany był przez TVP2.

    Tragiczny w skutkach wypadek z teleturnieju telewizji ZDF na Youtube:

    Youtube.com: "Wetten Das Unfall - Man stürzt schwer"
    http://www.buzzfeed.com/earnestp/samuel-koch-near-fa
    tal-faceplant-during-live-tapin-4yk

  • 2. Data: 2010-12-08 21:48:47
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" napisał w wiadomości

> [...]
    > Möllera emitowany był przez TVP2.
    >
    > Tragiczny w skutkach wypadek z teleturnieju telewizji ZDF na Youtube:

    Przecież w Polsce już kilka lat temu (chyba z 10) był nieco podobny wypadek.
    Program bodajże się nazywał "Wybacz mi", czy jakoś tak.
    Chłopak z ekipą z kamerami poszedł do dziewczyny się oświadczyć (wcześniej
    ona go odrzucała), a ona przed kamerami
    go pogoniła, i jeszcze sobie z niego jaja robiła. Chłopak popełnił
    samobójstwo, a program został zdjęty z anteny (mogłem pokręcić jakieś
    szczegóły,
    na przykład tytuł, ale fakt taki miał miejsce).