  • 1. Data: 2011-11-19 09:34:29
    Temat: TVP1i świadoma gra :)
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    No to teraz wszyscy już będą wiedzieć jak grać :)

    Czy to sprytny marketing TVP czy połączenie kampanii edukacyjna
    połączona z biznesem. Ale raczej to pierwsze. I bardzo dobrze, jak to
    się mówi - przyjemne z pożytecznym :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2011-11-19 14:43:21
    Temat: Re: TVP1i świadoma gra :)
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > No to teraz wszyscy już będą wiedzieć jak grać :)

    Ale o co chodzi, bo ja nie wiem.

  • 3. Data: 2011-11-19 17:44:38
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 15:43, prg pisze:

    > Ale o co chodzi, bo ja nie wiem.

    Spot uświadamiający w TVP1 reklamujący megaloterię sms :)

  • 4. Data: 2011-11-19 19:27:58
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Spot uświadamiający w TVP1 reklamujący megaloterię sms :)

    gdzies to mozna zobaczyc w sieci? nie moge cos wygooglac

  • 5. Data: 2011-11-19 20:00:09
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 20:27, prg pisze:

    > gdzies to mozna zobaczyc w sieci? nie moge cos wygooglac

    Też guglałem i nie znalazłem. 80% czasu spotu to nawijka o różnych
    praktykach naciągactwa, nawet o tych co zajmują się graniem w smsy
    zawodowo, o tym że UOKiK z tym wszystkim robi i zrobi porządek, o tym
    jak konsumenci są poszkodowani, itd. A te 20% to zapraszamy do wysłania
    smsa w naszym konkursie :D

  • 6. Data: 2011-11-19 22:33:44
    Od: "prg" <b...@b...pl>

> [...]
    > poszkodowani, itd. A te 20% to zapraszamy do wysłania smsa w naszym konkursie

    dzieki! :)

  • 7. Data: 2011-11-19 23:05:49
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 23:33, prg pisze:

    > dzieki! :)

    Aha, to chyba też się nazywa włąśnie "Świadoma gra" :) sam już nie wiem,
    bo na początku reklamy jest jedno a na końcu drugie. Świeci mi dziś TV
    na jedynce i walą tym po oczach :) W każdym bądź razie sprytnie
    zrobione. Facet tłumaczy jak w Polsce loteria smsowa ma wyglądać, a jak
    nie, i że ludzie już mogą być spokojni i niczego się nie obawiać. To
    taki komunikat :) Tak jakby wszyscy na to czekali i mogli wreszcie z
    ulgą wysłać płatnego smsa za 3zł, aby wreszcie wziąć udział w
    sprawiedliwej loterii.

  • 8. Data: 2011-11-19 23:37:19
    Od: z <z...@g...pl>

    Piotr M pisze:
    > taki komunikat :) Tak jakby wszyscy na to czekali i mogli wreszcie z
    > ulgą wysłać płatnego smsa za 3zł, aby wreszcie wziąć udział w
    > sprawiedliwej loterii.

    No ładnie. My jesteśmy uczciwsi chociaż metody stosujemy takie same.
    Ciekawe co merketingowcy jeszcze wymyślą.

  • 9. Data: 2011-11-20 01:33:35
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Piotr M
    >
    > "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

    Na jakiej podstawie chcą by ludzie im jeszcze płacili abonament? Jak widać
    świetnie zarabiają na tego typu grach SMSowych. To nie jest jedyna gra tego
    typu w TVP.

  • 10. Data: 2011-11-20 07:58:06
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 20 listopada 02:33, rageofhonor pisze:

> [...]
    >
    > Na jakiej podstawie chcą by ludzie im jeszcze płacili abonament? Jak
    > widać świetnie zarabiają na tego typu grach SMSowych. To nie jest jedyna

    Ponoć, kiedy ktoś miał problem z podatkami u ludności.. wymyślił
    narodową loterię :D