  • 1. Data: 2011-11-19 08:49:37
    Temat: "przedpołączenie"
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dowodem w sprawie rzekomego samouprowadzenia Krzysztofa Olewnika ma być
    nagranie z "przedpołączenia":

    http://wyborcza.pl/1,75478,10672402.html

    Czy ktoś z P.T. Grupowiczów wie może więcej na temat tej "usługi"? Bo to
    zaiste bardzo interesujące jest...

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 2. Data: 2011-11-19 09:29:55
    Temat: Re: "przedpołączenie"
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 09:49, Olgierd pisze:
> [...]
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75478,10672402.html
    >
    > Czy ktoś z P.T. Grupowiczów wie może więcej na temat tej "usługi"? Bo to

    "Aparatura podsłuchowa włącza się, gdy ten ktoś zaczyna wystukiwać numer
    połączenia do Anny Olewnik-Mikołajewskiej, starszej siostry Krzysztofa.
    Jeszcze przed właściwą rozmową policja nagrywa tzw. przedpołączenie."

    Aparatura jest wyłączona (nie nagrywa 24h na dobę, non stop), a tylko w
    momencie wystukiwania numeru. Pewnie widocznie te kilkanaście sekund
    trwało wystukiwanie numeru .

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 3. Data: 2011-11-19 09:33:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

> [...]
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75478,10672402.html
    >
    > Czy ktoś z P.T. Grupowiczów wie może więcej na temat tej "usługi"? Bo to

    Ciekawe jest, że porywacze nie wiedzą o takiej ewentualności :-)

  • 4. Data: 2011-11-19 09:42:23
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-19 10:29, Piotr M pisze:

    > Aparatura jest wyłączona (nie nagrywa 24h na dobę, non stop), a tylko
    > w momencie wystukiwania numeru. Pewnie widocznie te kilkanaście sekund
    > trwało wystukiwanie numeru .

    Chyba jednak dopiero po wstukaniu całego numeru. Bo inaczej to trochę
    bez sensu.

  • 5. Data: 2011-11-19 09:42:33
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 10:33, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Ciekawe jest, że porywacze nie wiedzą o takiej ewentualności :-)

    Mnie coś innego teraz zastanowiło. Ciekawe czy policja podsłuchuje
    wszystkich zalogowanych do danego/danych BTSów. Bo przykładowo jeżeli
    wie. że przestępcy rozmawiali przez komórkę, to zapewne zaraz zmienią
    karty prepaid razem z telefonami. A tu zonk.

  • 6. Data: 2011-11-19 10:00:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

> [...]
    > wszystkich zalogowanych do danego/danych BTSów. Bo przykładowo jeżeli wie.
    > że przestępcy rozmawiali przez komórkę, to zapewne zaraz zmienią karty

    Ee yyy ... nie wiem o czym piszesz. Porywacze dzwonią na jakiś podsłuchiwany
    numer, sieć zestawia połączenie, odbiorca wysyła sygnał zajętości zamiast
    odezwać się, porywacze w tym czasie wymieniają kilka zdań.

  • 7. Data: 2011-11-19 10:09:53
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 11:00, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > podsłuchiwany numer, sieć zestawia połączenie, odbiorca wysyła sygnał
    > zajętości zamiast odezwać się, porywacze w tym czasie wymieniają kilka

    Nie jest potrzebne nawiązanie połączenia aby aparatura podsłuchowa działała.

    Zresztą napisali nawet jak ją ustawili - "Aparatura podsłuchowa włącza

  • 8. Data: 2011-11-19 11:01:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

> [...]
    >
    > Zresztą napisali nawet jak ją ustawili - "Aparatura podsłuchowa włącza
    > się, gdy ten ktoś zaczyna wystukiwać numer połączenia".

    No dobrze, może i tak być, że już od rozpoczęcia wpisywania głos jest
    przesyłany do sieci. Nie przesądza to o nagrywaniu wszystkich bo można
    zaczaić się na konkretny numer albo numer IMEI urządzenia, ale faktycznie
    mogłoby i tak być.

  • 9. Data: 2011-11-19 12:38:06
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-19 12:01, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > przesyłany do sieci. Nie przesądza to o nagrywaniu wszystkich bo można
    > zaczaić się na konkretny numer albo numer IMEI urządzenia, ale

    Moim zdaniem to bzdura, tzn ktoś w "Wyborczej" napisał głupotę. Nagrywać
    można dopiero po uzyskaniu połączania z telefonem ew. aparaturą
    podsłuchową .

  • 10. Data: 2011-11-19 12:41:56
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 13:38, jadryś pisze:

    > Moim zdaniem to bzdura, tzn ktoś w "Wyborczej" napisał głupotę. Nagrywać
    > można dopiero po uzyskaniu połączania z telefonem ew. aparaturą
    > podsłuchową .

    Czemu tak sądzisz?