  • 1. Data: 2016-07-03 22:56:29
    Temat: Tachometr TS-1 Radiotechnika Wrocław
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    Czołem!

    Czy ktoś pamięta i mógłby opisać jak zbudowana jest sonda pomiarowa do
    obrotomierza produkcji Radiotechnika Wrocław o nazwie "Uniwersalny
    tachometr samochodowy TS-1"? Podłącza się ją przez BNC. Konstrukcja
    wygląda na lata 80te ubiegłego wieku. Chciałbym odtworzyć sondę, bo samo
    urządzenie mam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji ani jak wygląda, ani
    na jakiej zasadzie działa.

    pzdr
    --
    ARQ

  • 2. Data: 2016-07-04 15:21:44
    Temat: Re: Tachometr TS-1 Radiotechnika Wrocław
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 22:56, ARQ pisze:
> [...]
    > wygląda na lata 80te ubiegłego wieku. Chciałbym odtworzyć sondę, bo samo
    > urządzenie mam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji ani jak wygląda, ani

    Radiotechnika Wrocław dalej istnieje. Napisz do nich.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl