  • 1. Data: 2015-01-05 17:26:13
    Temat: OnePlus One - warto?
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Hej Grupo,

    Właśnie trafiło do mnie na maila zaproszenie do zakupu OnePlus One. Mogę
    kupić wersję 64GB pamięci za 345 dolców, albo tę mniejszą za 259 dolców -
    bodajże.
    Zastanawiam się, czy warto kupować?
    Może kupić i dalej odsprzedać?
    --
    Franc

  • 2. Data: 2015-01-05 18:18:11
    Temat: Re: OnePlus One - warto?
    Od: W <w...@w...pl>

    Franc wystukał, co następuje:

> [...]
    > kupić wersję 64GB pamięci za 345 dolców, albo tę mniejszą za 259 dolców -

    Zaproszenia to teraz latają wszędzie i rozdają je co chwila. Co do sprzętu -
    pomijajac już kompletne zniechęcenie polityką z zaproszeniami to jak swego
    czasu dostałem też zaproszenie i poczytałem komentarze to wyszło, że z
    urządzeniem są problemy - zwłąszcza z ekranem dotykowym i responsywnością
    (przy takich parametrach), a że ca miesiąc wcześniej kupiłem już g2 to
    zupełnie przeszłą mi ochota na testowanie...