  • 1. Data: 2013-10-04 12:24:24
    Temat: Tak, bo tak, czy sa jakies powody?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    Droga, kilka pasow, jeden z nich "skreca" i prowadzi np. na wiadukt,
    albo inna ulice. Tam z jednego pasa robia sie dwa. OK, fajnie, tylko
    czemu jeden z tych nowych pasow zaczyna sie pracowicie wymalowanym
    obszarem wylaczonym z ruchu?
    Albo uliczka 1 pasmowa, 2 kierunkowa , pojawia sie drugi pas do skretu,
    ale poprzedzony dluugim obszarem wylaczonym z ruchu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2013-10-04 12:26:44
    Temat: Re: Tak, bo tak, czy sa jakies powody?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Oct 2013 12:24:24 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
    napisał:

> [...]
    > Albo uliczka 1 pasmowa, 2 kierunkowa , pojawia sie drugi pas do skretu,
    > ale poprzedzony dluugim obszarem wylaczonym z ruchu.

    żeby było miejsce na patrol z suszarką :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-10-04 13:00:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał
> [...]
    >Albo uliczka 1 pasmowa, 2 kierunkowa , pojawia sie drugi pas do
    >skretu, ale poprzedzony dluugim obszarem wylaczonym z ruchu.

    Pytaj w urzedzie miasta.
    Ale pewnie jakis powod maja - np zeby nikt nie wyprzedzal autobusu na
    zakrecie.

    Z tego co piszesz -wjazd i tak z jednego pasa, nie wydaje mi sie to
    duzym utrudnieniem.

    J.

  • 4. Data: 2013-10-05 22:43:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 12:24:24 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

> [...]
    > albo inna ulice. Tam z jednego pasa robia sie dwa. OK, fajnie, tylko
    > czemu jeden z tych nowych pasow zaczyna sie pracowicie wymalowanym

    Pewnie po to, żeby kierowcy robili jeden manerw na raz, pojedyńczo.

    > Albo uliczka 1 pasmowa, 2 kierunkowa , pojawia sie drugi pas do skretu,
    > ale poprzedzony dluugim obszarem wylaczonym z ruchu.

    Może po to żeby pas dodatkowy nie był na tyle długi żeby się dało
    wyprzedzić czy coś.
    A może po nic? :) Ktoś kto to wymyślał myślał np. że jest piątek, że idzie
    z kumplami na picie i musi to byle szybko skończyć :)

  • 5. Data: 2013-10-07 09:52:16
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 22:43:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Pewnie po to, żeby kierowcy robili jeden manerw na raz, pojedyńczo.

    http://goo.gl/maps/tt2SF

    Coś w ten deseń?

    Jest dokładnie tak jak piszesz - już widzę co by się tam działo, gdyby
    nie ten krótki obszar wyłączony z ruchu (a i tak niektórzy go zupełnie
    ignorują).

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2013-10-07 12:50:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-07 09:52, Wojtek pisze:

> [...]
    >
    > Jest dokładnie tak jak piszesz - już widzę co by się tam działo, gdyby
    > nie ten krótki obszar wyłączony z ruchu (a i tak niektórzy go zupełnie

    Co by się działo?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-10-07 13:35:50
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-10-04 12:24, Pawel O'Pajak pisze:
> [...]
    > Albo uliczka 1 pasmowa, 2 kierunkowa , pojawia sie drugi pas do skretu,
    > ale poprzedzony dluugim obszarem wylaczonym z ruchu.

    Takie coś?
    http://goo.gl/maps/e0uax

    W tym miejscu jest to bardzo niewygodne rozwiązanie, gdyż zdecydowana
    większość samochodów jedzie w prawą jezdnię, co powoduje, że kierowcy ze
    środkowego pasa wciskają się w mocno zajęty pas prawy tylko po to, by
    zaraz za rozjazdem wrócić z powrotem na lewo. Dlatego bardzo liczna
    grupa kierowców ma obszar wyłączony z ruchu w poważaniu i jedzie po
    kreskowaniu w prawą jezdnię prosto na jej lewy pas.
    Na pewno dałoby się to rozwiązać lepiej.