  • 1. Data: 2013-10-04 08:34:46
    Temat: dziura w jezdni i cd
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam, dziś słuchając płytki CD wjechałem w dziure w jezdni...
    Od tego momentu radio przestało grać i czytać płytki - po włożeniu plytki mieli ale
    po chwili ją wyrzuca i pokazuje no disk

    Łatwo to naprawic czy szukac nowego napedu???

    Pacjent mazda 5

    pozdro

  • 2. Data: 2013-10-04 08:40:31
    Temat: Re: dziura w jezdni i cd
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-10-04 08:34, Użytkownik - uciu napisał::
> [...]
    po chwili ją wyrzuca i pokazuje no disk

    > Łatwo to naprawic czy szukac nowego napedu???

    Złóż skargę u zarządcy drogi i żądaj wynagrodzenia szkody - proste.

  • 3. Data: 2013-10-04 08:46:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Złóż skargę u zarządcy drogi i żądaj wynagrodzenia szkody - proste.

    LOL :)

  • 4. Data: 2013-10-04 10:36:36
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > plytki mieli ale po chwili ją wyrzuca i pokazuje no disk
    > Łatwo to naprawic czy szukac nowego napedu???

    Złóż skargę u producenta płytki i żądaj wynagrodzenia szkody - proste.

    pozdr
    lublex

  • 5. Data: 2013-10-04 11:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > LOL :)

    Wbrew pozorom nic w tym smiesznego nie ma.
    Tylko (podobno) najlepiej wrócic na miejsce i zgłosić na policję zeby
    przyjechali i obfotografowali dziurę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 6. Data: 2013-10-04 11:10:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Oct 2013 09:00:22 +0000 (UTC), w <0...@b...poznan.pl>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > >
    > Wbrew pozorom nic w tym smiesznego nie ma.
    > Tylko (podobno) najlepiej wrócic na miejsce i zgłosić na policję zeby

    Tak, ale przy uszkodzeniach opon/felg/zawieszenia, ale wątpię by to zadziałało
    przy napędzie CD. Zawieszenie wytrzymało, a napęd (który powinien być
    wstrząsoodporny) się popsuł? Nikt nie uwierzy.

  • 7. Data: 2013-10-04 12:38:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2013 11:10, r...@k...pl pisze:

    > Tak, ale przy uszkodzeniach opon/felg/zawieszenia, ale wątpię by to zadziałało
    > przy napędzie CD. Zawieszenie wytrzymało, a napęd (który powinien być
    > wstrząsoodporny) się popsuł? Nikt nie uwierzy.

    Wg mnie dziura, która mogłaby spowodować uszkodzenie sprawnego
    samochodowego czytnika CD musiałaby co najmniej urwać koło...

  • 8. Data: 2013-10-04 12:48:36
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Wg mnie dziura, która mogłaby spowodować uszkodzenie sprawnego
    >
    > samochodowego czytnika CD musiałaby co najmniej urwać koło...

    Czytnik wczesniej działał, nic sie nie zacinało, nie przeskakiwało - był w pełni
    sprawny, a wiec Twoje założenie jest błędne...

  • 9. Data: 2013-10-04 12:51:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Czytnik wczesniej działał, nic sie nie zacinało, nie przeskakiwało - był w
    >pełni sprawny, a wiec Twoje >założenie jest błędne...

    Pozostaje ci naprawić sprzęt albo kupić nowy.

  • 10. Data: 2013-10-04 12:54:52

    W dniu 04-10-2013 08:34, uciu pisze:
> [...]
    po chwili ją wyrzuca i pokazuje no disk

    > Łatwo to naprawic czy szukac nowego napedu???

    moze sie cos zwiesilo ;] odlacz akumulator na chwile, moze odzyje.