  • 1. Data: 2018-09-04 14:19:58
    Temat: Tak to sie robi w Estonii
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=Etlmh1PIloA#t=7m19s

  • 2. Data: 2018-09-04 16:25:34
    Temat: Re: Tak to sie robi w Estonii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:099ab6e8-e641-44ce-b0b3-9990f5d1ff62@go
    oglegroups.com...

    >https://www.youtube.com/watch?v=Etlmh1PIloA#t=7m19s

    Ale ... co sie dzieje po takiej kolczatce ?
    Bo jesli rozpedzony samochod jedzie slalomem i wpadnie na ktorys z
    samochodow ustawionych za policjantami ... to czyja bedzie wina ?

    Wiec moze nie ma sie co dziwic, ze niemiecka policja 90km potrzebuje
    do zatrzymania pijanego tira :-)

    P.S. od 9:00 przyklad kultury po niemiecku.

    J.

  • 3. Data: 2018-09-04 18:06:27
    Od: p...@g...com

    A jeśli rozjedzie dzieci z przedszkola parę km dalej ? Podjął decyzję i szczęście mu
    sprzyjało. W kolejnym nagraniu jest jak angole auto zatrzymują też full contact i
    skutek osiągnięty.

    No ogólnie dużo nagrań z Niemiec choć w większości lajtowych.

  • 4. Data: 2018-09-05 06:09:04
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 września 2018 07:20:00 UTC-5 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Etlmh1PIloA#t=7m19s

    Ogolnie to nasza reprezentacja w tej serii jest niewielka :)

    Ale jeden z klipow dzieje sie w mgle. Tyle ze dobrze sie konczy. :)

  • 5. Data: 2018-09-05 07:20:55
    Od: p...@g...com

    bo liczy sie jakosc a nie ilosc :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=qfgQDK0rIdc#t=1m04s

  • 6. Data: 2018-09-05 08:16:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 07:20:58 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > bo liczy sie jakosc a nie ilosc :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=qfgQDK0rIdc#t=1m04s

    Jak oglądam takie filmy to mam jeden wniosek.
    Statystyka działa, zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał szybciej

  • 7. Data: 2018-09-05 08:54:20
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-09-05 o 07:20, p...@g...com pisze:
    > bo liczy sie jakosc a nie ilosc :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=qfgQDK0rIdc#t=1m04s

    Strach za granicę wyjechać ;)

    ps. pogoń za busem - jak z jakiejś komedii :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-09-05 11:36:12
    Od: p...@g...com

    -- ps. pogoń za busem - jak z jakiejś komedii :)

    tragikomedii jesli pomyslec ze te klauny musialyby zatrzymac np terroryste, gamonie z
    Holandii nie potrafia autem mostka zablokowac, te tourany maja chyba po 100 KM bo im
    taki truposz co chwile odchodzi, dopuszczaja aby koles uciekl do Niemiec gdzie
    rozwalaja spokojnie stojacego na swiatlach Mietka ... cos przeoczylem ?

  • 9. Data: 2018-09-05 22:23:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 11:36, p...@g...com pisze:
> [...]
    rozwalaja spokojnie stojacego na swiatlach Mietka ... cos przeoczylem ?

    Chyba nic :) dali dupy po całości, już dawno takich fajtłap nie widziałem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2018-09-09 10:49:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 4 Sep 2018 05:19:58 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Etlmh1PIloA#t=7m19s

    Następny po tym Czech bluźni po naszemu?

    --
    Marek