    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Taka moja mała zemsta (Plus nowy regulamin -> Play)
    Date: Mon, 1 Jun 2009 22:34:27 +0200

    Po namyśle i prostej kalkulacji wyszło na to, że dobrze będzie wypowiedzieć
    umowę w Plusie i przenieść nr do Play.
    W jednym z centrów handlowych zajrzałem do punktu Germanosa i uzyskałem
    zaświadczenie o możliwości przeniesienia numeru. Chwilę później stałem w
    kolejce w punkcie sprzedaży Plusa (oddalonym od Germanosa o jakieś 15
    metrów) dzierżąc papierek w łapce.
    Na widok logo Play koleżka za ladą kiwnął łepetynką do koleżanki szepcząc
    coś w rodzaju "patrz, następny do wypowiedzenia" i spoglądając wściekłym
    wzrokiem.
    Podszedłem do jego koleżanki i w jednym zdaniu określiłem cel mojej wizyty.
    Z zaciśniętych usteczek padło "a z czegoś jest pan niezadowolony czy tylko
    dlatego, że jest zmiana regulaminu?".
    No i w tym momencie stchórzyłem. Chciałem jej wykrzyczeć ;) że to w związku
    z jej (tak, to pani!) zachowaniem wobec mnie, gdy kilka lat temu
    kilkukrotnie próbowałem przenieść nr z TT do S+ a jej się nie chciało.
    Patrzyła wtedy na mnie jak na kosmitę, gdy przekonywałem że ma takie same
    uprawnienia jak salon firmowy. Nic, jak grochem o ścianę...
    Zamiast tego powiedziałem na spokojnie (żal mi trochę się zrobiło - to
    istota słabsza jak mówi pismo) że z obu wskazanych przez nią powodów
    wypowiadam umowę i długo by opowiadać, bo sprawa sięga lat 90-tych zeszłego
    stulecia (faktycznie, były wtedy przykre sprawy między mną a +, z których
    ostatecznie rozliczyłem się w 100%).
    Jakieś 3 minuty później podpisałem kwit i uśmiechnąłem się na do widzenia. I
    pani też się uśmiechnęła... Trochę wymuszenie ale zawsze.
    Szkoda, że nie wtedy gdy byłoby to naprawdę na miejscu i o czasie :P

    Aha! Playmen odpytany o skalę ruchu w jego interesie w związku z nowym
    regulaminem Plusa odrzekł krótko "około 3 tysięcy dziennie w całym kraju".
    Pewnie trochę przesadził ale zawsze trochę prawdy w tym jest, prawda?

    Maciek.