  • 1. Data: 2009-06-01 20:34:27
    Temat: Taka moja mała zemsta (Plus nowy regulamin -> Play)
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Po namyśle i prostej kalkulacji wyszło na to, że dobrze będzie wypowiedzieć
    umowę w Plusie i przenieść nr do Play.
    W jednym z centrów handlowych zajrzałem do punktu Germanosa i uzyskałem
    zaświadczenie o możliwości przeniesienia numeru. Chwilę później stałem w
    kolejce w punkcie sprzedaży Plusa (oddalonym od Germanosa o jakieś 15
    metrów) dzierżąc papierek w łapce.
    Na widok logo Play koleżka za ladą kiwnął łepetynką do koleżanki szepcząc
    coś w rodzaju "patrz, następny do wypowiedzenia" i spoglądając wściekłym
    wzrokiem.
    Podszedłem do jego koleżanki i w jednym zdaniu określiłem cel mojej wizyty.
    Z zaciśniętych usteczek padło "a z czegoś jest pan niezadowolony czy tylko
    dlatego, że jest zmiana regulaminu?".
    No i w tym momencie stchórzyłem. Chciałem jej wykrzyczeć ;) że to w związku
    z jej (tak, to pani!) zachowaniem wobec mnie, gdy kilka lat temu
    kilkukrotnie próbowałem przenieść nr z TT do S+ a jej się nie chciało.
    Patrzyła wtedy na mnie jak na kosmitę, gdy przekonywałem że ma takie same
    uprawnienia jak salon firmowy. Nic, jak grochem o ścianę...
    Zamiast tego powiedziałem na spokojnie (żal mi trochę się zrobiło - to
    istota słabsza jak mówi pismo) że z obu wskazanych przez nią powodów
    wypowiadam umowę i długo by opowiadać, bo sprawa sięga lat 90-tych zeszłego
    stulecia (faktycznie, były wtedy przykre sprawy między mną a +, z których
    ostatecznie rozliczyłem się w 100%).
    Jakieś 3 minuty później podpisałem kwit i uśmiechnąłem się na do widzenia. I
    pani też się uśmiechnęła... Trochę wymuszenie ale zawsze.
    Szkoda, że nie wtedy gdy byłoby to naprawdę na miejscu i o czasie :P

    Aha! Playmen odpytany o skalę ruchu w jego interesie w związku z nowym
    regulaminem Plusa odrzekł krótko "około 3 tysięcy dziennie w całym kraju".
    Pewnie trochę przesadził ale zawsze trochę prawdy w tym jest, prawda?

    Maciek.

  • 2. Data: 2009-06-01 20:48:54
    Temat: Re: Taka moja mała zemsta (Plus nowy regulamin -> Play)
    Od: K <...@...c>

    Maciek pisze:

> [...]
    > regulaminem Plusa odrzekł krótko "około 3 tysięcy dziennie w całym
    > kraju". Pewnie trochę przesadził ale zawsze trochę prawdy w tym jest,

    a podal zrodlo informacji jako swoja wyobraznie ?

  • 3. Data: 2009-06-01 21:06:01
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał

    > a podal zrodlo informacji jako swoja wyobraznie ?

    No popatrz jaki ze mnie gapa! Nie spytałem go o źródło, głupim jak but z
    lewej nogi.
    Przepraszam Cię najmocniej, obiecuję poprawę i dam znać następnym razem.
    Chociaż z tym ostatnim może być ciężko, bo nie mam już więcej umów
    abonamentowych.

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-06-01 21:08:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "K" news:h01fb9$epc$1@mx1.internetia.pl

    > a podal zrodlo informacji jako swoja wyobraznie ?

    http://telepolis.pl/news.php?id=15001
    Jak widzisz coś jest na rzeczy, zaś liczba 3k może być prawdziwa. Piszę może
    wszak nie wiemy ile w rzeczywistości rezygnujących z + przenosi się do
    Play'a. Przypuszczać możemy, że jest to znaczny odsetek rezygnujących.

    Tak z boku tematu, to mnie najbardziej dziwi samo zachowanie Plusa..., który
    zamiast zatrzymać obecnych klientów jakimiś super, mega, wypasionymi
    promocjami wydaje tylko głupkowate instrukcje (czy coś w tym stylu) swoim
    sprzedawcą mające na celu zniechęcanie do rezygnacji.

  • 5. Data: 2009-06-01 21:11:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maciek" news:h01frr$f93$1@inews.gazeta.pl

    [wyciąłem cytat]

    A tak z ciekawości - przeniosłeś numer do PF, mix czy abonament (one play
    65?)? :)

  • 6. Data: 2009-06-01 21:21:17
    Od: K <...@...c>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > promocjami wydaje tylko głupkowate instrukcje (czy coś w tym stylu) swoim
    > sprzedawcą mające na celu zniechęcanie do rezygnacji.

    ale to sa szacunki jakiegos portalu, ktory moze takie smieci otrzymywac
    od jakiegos anonimowego informatora.

  • 7. Data: 2009-06-01 21:34:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "K" news:h01ha8$4p4$1@mx1.internetia.pl

    > ale to sa szacunki jakiegos portalu, ktory moze takie smieci otrzymywac
    > od jakiegos anonimowego informatora.

    Racja. Nie zaprzeczysz jednak, że ilość osób rezygnujących z usług Plusa
    jest duża.

  • 8. Data: 2009-06-01 21:44:02
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał

    > A tak z ciekawości - przeniosłeś numer do PF, mix czy abonament (one play
    > 65?)? :)

    PF oczywiście. Abo stał się dla mnie zupełnie niekorzystny, od ładnych paru
    lat nie kupuję aparatów u operatorów no i ten okres ważności konta - to jest
    w tym wszystkim najlepsze :)

    Maciek.

  • 9. Data: 2009-06-01 21:54:53
    Od: K <...@...c>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "K" news:h01ha8$4p4$1@mx1.internetia.pl

    > Racja. Nie zaprzeczysz jednak, że ilość osób rezygnujących z usług Plusa
    > jest duża.

    nie wiem. nie obserwuje na codzien salonow opow komorkowych, faktem
    jednak jest, ze prawdopodobnie* gdy skonczy mi sie umowa z era, pojde
    wlasnie do plusa.

    * chyba ze era da mi za 250 pln/mc 1500 minut.

  • 10. Data: 2009-06-02 05:22:09
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

> [...]
    > promocjami wydaje tylko głupkowate instrukcje (czy coś w tym stylu) swoim
    > sprzedawcą mające na celu zniechęcanie do rezygnacji.

    Byłeś w salonie i rozmawiałeś w tej sprawie?
    Więc powiem tak ja byłem wczoraj w salonie firmowym Plus i na pytanie czy
    mogą coś
    zaoferować w związku ze zmianą regulaminu odpowiedziano mi, że TAK :-)
    Wybrałem pakiet minut do wszystkich sieci i jestem zadowolony. Chyba, że
    konsultantka ściemniała bo wypełniła formularz i go schowała do teczki. Na
    pytanie czy dostanę potwierdzenie otrzymania pakietu powiedziała, że
    potwierdzeniem jest jej słowo :-D

    Pozdrawiam
    Darek