  • 1. Data: 2009-08-26 07:12:39
    Temat: O fotoszopie i polskiej tolerancji
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html
    Po rozeznaniu rynku marketing postanowił, że tak będzie lepiej :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-08-26 07:17:20
    Temat: Re: O fotoszopie i polskiej tolerancji
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,69651
    40,Microsoft_przeprasz
    > a_za_zmiane_rasy_na_polskiej_stronie.html Po rozeznaniu rynku marketing
    > postanowił, że tak będzie lepiej :)

    A pejsy gdzie? ;)

    To, ze swiatlo na twarzy przeszczepionego nie pasuje do reszty
    sceny to juz pryszcz :)

  • 3. Data: 2009-08-26 07:22:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > To, ze swiatlo na twarzy przeszczepionego nie pasuje do reszty
    > sceny to juz pryszcz :)

    Bo to światło z MacBooka, któremu japko się odlepiło temu makbuku...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jeśli ktoś wie dlaczego mam zmienić windows na nowszy to niech mi powie/

  • 4. Data: 2009-08-26 07:22:53
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    http://www.umlub.pl/
    http://www.umlub.pl/index2.html

  • 5. Data: 2009-08-26 07:42:03
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 26 Sie, 09:22, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Janko Muzykant:

    140,Microsoft_prze...

    > http://www.umlub.pl/
    >http://www.umlub.pl/index2.html
    >
    > Mateusz Ludwin
    Nie badz drobiazgowy, to normalne ze czarnych kandydatow szukaja za
    granica.
    StaM

  • 6. Data: 2009-08-26 07:46:29
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,69651
    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html

    > Po rozeznaniu rynku marketing postanowił, że tak będzie lepiej :)

    Ale azjatę zostawili. Ja bym to zgłosił do Obamy.

    wer

  • 7. Data: 2009-08-26 07:48:49
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:12:39 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,69651
    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html
    > Po rozeznaniu rynku marketing postanowił, że tak będzie lepiej :)

    no i nie dziwota. Czarny człek nie jest i pewnie nie bedzie powszechnym
    widokiem w naszym kraju. Wiec dlaczego niby ma wystepować w materiałach
    promocyjnych wielu firm w ktorych tak naprawdę nikt czarny nie pracuje, ani
    nie mają zadnego czarnego klienta?
    Tylko dlatego ze jest na zdjeciach ze stocków z poprawnej ameryki?

    A sama tolerancja ma nic do tego tak naprawdę.

    --
    www.warszawski.info

  • 8. Data: 2009-08-26 08:01:38
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:46:29 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html

    > Ale azjatę zostawili. Ja bym to zgłosił do Obamy.

    Bo azjatów to akurat w polsce troche jest.

    --
    www.warszawski.info

  • 9. Data: 2009-08-26 08:05:05
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,69651
    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html
    > Po rozeznaniu rynku marketing postanowił, że tak będzie lepiej :)

    wiesz, mam z tym do czynienia czasem... robie "w reklamie" i tez klienci nie
    chcą mieć żadnych kolorwych, tylko rasa biała:)
    Wydaje mi sie ze to właśnie bardziej wina "speców" od marketingu w polskich
    firmach nie chcących pokazywac ludzi innego koloru skóry anizeli wina
    nietolerancyjnego polskiego narodu. Myślą że jak polak zobaczy murzyna w
    reklamie to nie kupi...

  • 10. Data: 2009-08-26 08:07:40
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości

> [...]
    > ani
    > nie mają zadnego czarnego klienta?
    > Tylko dlatego ze jest na zdjeciach ze stocków z poprawnej ameryki?

    to ze w polsce nia ma zbyt wielu czarnych to nie znacyz ze będzie czarny
    przeszkadzla w reklamie...
    w filmach oglada sie mase czarnych aktorów, w teledyskach też, polacy
    kochają hip-hop... prezydentem naszego najukochańszego partnera
    zagranicznego jest czarnoskóry człowiek... to niby czemu miałby
    oprzeszkadzac murzyn w grafice w nagłówku na stronie microsoftu..?