  • 1. Data: 2016-06-17 16:04:46
    Temat: Tani telefon z dobrym aparatem foto
    Od: maripoza <m...@d...com>

    Wymagania mam proste - ma to być najtańszy (czyli dla mnie w granicach
    500-600 zł +/- 200 zł) telefon/smartfon, który w tej cenie robi
    najlepsze jakościowo zdjęcia (nie selfie! ;) )

    Może być chińczyk z Aliexpres - ściągnę sobie ;) Może być za 1 zł w
    jakimś tanim abonamencie z internetem.

    Ma służyć do focenia i wrzucania na fejsika ;)

    Może być plasticzak straszny, byleby beteria trochę wytrzymywała.

    Co? :) Polećcie - całkiem się na tym nie znam...

    --
    Maripoza

  • 2. Data: 2016-06-17 16:13:53
    Temat: Re: Tani telefon z dobrym aparatem foto
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Jun 2016 16:04:46 +0200, w <nk101u$dng$1@node1.news.atman.pl>, maripoza
    <m...@d...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Może być plasticzak straszny, byleby beteria trochę wytrzymywała.
    >
    > Co? :) Polećcie - całkiem się na tym nie znam...

    Aparat foto za 300zł + dowolny smartfon (np. za 200zł).
    Jakościowo nic tego nie przebije.

  • 3. Data: 2016-06-17 17:33:32
    Od: maripoza <m...@d...com>

    r...@k...pl wrote:

    > Aparat foto za 300zł + dowolny smartfon (np. za 200zł).
    > Jakościowo nic tego nie przebije.

    Chodzi o to, by mieć 2 w jednym (jedno diwajs) a do tego aparat z
    połaczeniem internetowym to chyba troszku więcej kosztuje niż 300 pln...

    --
    Maripoza

  • 4. Data: 2016-06-17 17:57:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Jun 2016 17:33:32 +0200, w <nk158b$ium$4@node1.news.atman.pl>, maripoza
    <m...@d...com> napisał(-a):

    > Chodzi o to, by mieć 2 w jednym (jedno diwajs) a do tego aparat z
    > połaczeniem internetowym to chyba troszku więcej kosztuje niż 300 pln...

    Przekładka karty do telefonu i wrzucasz.
    Kablem też powinno się dać pod pewnymi warunkami.

  • 5. Data: 2016-06-17 18:48:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-17 o 16:13, r...@k...pl pisze:
    > Aparat foto za 300zł + dowolny smartfon (np. za 200zł).
    > Jakościowo nic tego nie przebije.

    Śmiem twierdzić że przebije :-)
    Lumia 1020.

    Niedawno zastanawiałem się czy kupić sobie w końcu aparat fotograficzny
    do domowego użytku. Żeby zobaczyć jakąś różnicę trzeba wydać 1500 zł
    Żeby znowu zobaczyć różnicę w jakości, szybkości, możliwościach trzeba
    nosić dwa obiektywy i dźwigać plecak za 3 tys.
    Podejrzewam że wątkotwórca nie chce mnożyć bytów i chce mieć go zawsze
    pod ręką :-)

    Wady/cechy: używany, WP (dla mnie to zaleta), bateria nie trzyma dłużej
    niż konkurencja.

    PS. Jest jeszcze do tego dedykowany powerbank:
    https://www.google.pl/search?q=lumia+1020+camera+gri
    p&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah
    UKEwiknpGbrq_NAhXDPZoKHfVRCNAQ_AUICCgB&biw=1269&bih=
    681
    http://tiny.pl/grv8q

  • 6. Data: 2016-06-17 18:55:30
    Od: z <...@...pl>

    http://forums.windowscentral.com/nokia-lumia-1020/24
    6324-1020-external-lenses-diy.html

    :-)

  • 7. Data: 2016-06-17 19:07:31
    Od: z <...@...pl>

    A może Samsung Galaxy K Zoom?

  • 8. Data: 2016-06-17 20:46:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 16:04:47 UTC+2 użytkownik maripoza napisał:
> [...]
    >
    > Może być plasticzak straszny, byleby beteria trochę wytrzymywała.
    >
    > Co? :) Polećcie - całkiem się na tym nie znam...
    Huawei P8 Lite

  • 9. Data: 2016-06-18 08:10:55
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-17 o 16:04, maripoza pisze:
> [...]
    >
    > Może być plasticzak straszny, byleby beteria trochę wytrzymywała.
    >
    > Co? :) Polećcie - całkiem się na tym nie znam...

    Z moich doświadczeń wynika że najlepsze fotki robi sprzęt produkowany
    przez firmę Sony. Z nich bym wybrał coś tańszego.

  • 10. Data: 2016-06-18 11:39:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.06.2016 o 08:10, Trybun pisze:
    > Z moich doświadczeń wynika że najlepsze fotki robi sprzęt produkowany
    > przez firmę Sony. Z nich bym wybrał coś tańszego.

    W większości "firmowych" telefonów obecnie są stosowane aparaty Sony ;-)

    --
    Czarek