  • 1. Data: 2016-06-18 18:07:23
    Temat: zestaw plus na karte 5zl 6GB
    Od: "koniczyn" <k...@S...spam.ach.org>

    Widziałem reklamę na przystanku i wszedłem na ich stronę, jednak nadal dla
    mnie nie jest jasne
    http://www.plus.pl/na-karte
    jest to super oferta i za 5zł nic nie muszę robić, mam te 6GB ważne do
    września tego roku, czy też:
    jak zwykle jest to kłamstwo i 6GB mam, ale muszę doładowywać regularnie
    przez pół roku za jakąś kwotę, tylko w dni powszechnie i pełnie księżyca
    itp itd, czyli znów jakiś operator bezczelnie kłamie w żywe oczy?

  • 2. Data: 2016-06-18 18:14:28
    Temat: Re: zestaw plus na karte 5zl 6GB
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.06.2016 o 18:07, koniczyn pisze:
> [...]
    > przez pół roku za jakąś kwotę, tylko w dni powszechnie i pełnie księżyca
    > itp itd, czyli znów jakiś operator bezczelnie kłamie w żywe oczy?

    Na sam dół strony nie przewijałeś? Tam są takie pliczki z nazwą
    zakończoną ".pdf" ;-)

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-06-18 18:56:51
    Od: "koniczyn" <k...@S...spam.ach.org>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Na sam dół strony nie przewijałeś? Tam są takie pliczki z nazwą
    > zakończoną ".pdf" ;-)

    Który pdf dotyczy się tego co jest na tym obrazku na dole?
    http://www.plus.pl/image/image_gallery?img_id=695445
    1&title=starter-angrybirds
    nijak nic nie ma o 6GB, jest tylko jakaś oferta doładowania 35zł i tam
    pojawia się taka liczba gigabajtów, czyli gówno nie warte uwagi i ściema
    na maksa?

  • 4. Data: 2016-06-18 19:09:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.06.2016 o 18:56, koniczyn pisze:

    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Który pdf dotyczy się tego co jest na tym obrazku na dole?
    > http://www.plus.pl/image/image_gallery?img_id=695445
    1&title=starter-angrybirds

    Odpowiedni.

    > nijak nic nie ma o 6GB,

    W sumie jest. Znam osobę, która tego używa.

    > jest tylko jakaś oferta doładowania 35zł i tam
    > pojawia się taka liczba gigabajtów, czyli gówno nie warte uwagi i ściema
    > na maksa?

    Skoro już na starcie dla Ciebie to gówno, to po co zawracasz dupę?
    Szukaj sam tego co masz przed oczami.

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2016-06-19 10:10:54
    Od: "koniczyn" <k...@S...spam.ach.org>

> [...]
    >
    > W sumie jest. Znam osobę, która tego używa.

    > Skoro już na starcie dla Ciebie to gówno, to po co zawracasz dupę?

    Gówno w sensie, że nie dostaje się tego o czym mówią w reklamie i jest
    napisane na starterze. Oczekuję wydania 5zł przy kupnie i za to 6GB
    pakietu internetu, tego tam nie ma.

  • 6. Data: 2016-06-19 22:50:04
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Gówno w sensie, że nie dostaje się tego o czym mówią w reklamie i jest
    > napisane na starterze. Oczekuję wydania 5zł przy kupnie i za to 6GB
    > pakietu internetu, tego tam nie ma.

    Jeszcze lepsze były (może jeszcze są) startery T-mobile z napisem LTE,
    na których w ogóle nie dało się uruchomić LTE bez zmiany taryfy.