  • Data: 2011-06-25 18:56:29
    Temat: Tanie czujniki cofania z allegro
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chciałbym poznac opinie o tych najtanszych czujnikach cofania z
    wyswietlaczami led ktorych pełno na allegro. Zaczynają się juz od
    60zł. Ogólnie to bym raczej tego nie kupił ale mam auto a którym było
    to kiedyś montowane ale nawaliło i zostały mi dziury w zderzaku.
    Pomyślałem że jak już sa to dokupie tylko chciałbym coś działającego a
    nie piszczącego z byle powodu typu wilgoć po deszczu. Ktoś montował te
    najtansze zestawy i może napisać jak to sie spisuje np po umyciu auta
    ale po dobrej ulewie? słyszałem dawniej że te najtańsze lubią
    wariować. Wadą też jest pomiar który konczy się juz 30-40cm od
    przeszkody co może być troche mało przy bardzo ciasnej zatoczce :) W
    każdym razie prosze o opinie bo w archiwum bardzo stare tematy...