  • Data: 2011-06-25 20:51:28
    Temat: Re: Tanie czujniki cofania z allegro
    Od: koziel <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Cze, 14:05, venioo <p...@o...eu> wrote:

    > czy hak wystajacy na ok.20cm za zderzak moze powodowac
    > jakies problemy typu "falszywy alarm" czy raczej kat dzialania tego
    > ustrojstwa eliminuje takie niespodzianki?
    >
    > pzdr
    >
    > --
    > venioo
    > GG:198909http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16t
    s-2000rok-93tys-przebiegu-...

    u mnie takich problemow nie ma - jednak mam niestandardowy czujnik:
    jest zamontowany pod ramka na tablice rejestracyjna (nieidoczny
    prawie). Jedynie gdy cofam z przyczepka i wykrecam pod pewnym katem,
    wowczas informuje o przeszkodzie ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1683757984