  • 1. Data: 2010-02-17 14:44:05
    Temat: Tanie pierdzidlo 125ccm - nie skuter! - do miasta
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Chodzi za mna mysl zakupu taniego pierdzidla 125ccm do codziennej
    jazdy do pracy.
    Do Trampka na parking strzezony musze ganiac 15min z buta... a nie
    chce mi sie codziennie po 2x, z kolei pod blokiem na noc go
    permanentnie nie zostawie. A takie pierdzidlo bym sobie stawial bez
    strachu pod pokrowcem jak kiedys dwusowy, przypiete do latarni. W
    dodatku malo by chlalo i bylo lekkie i poreczne. Najchetniej 4T. Nie
    skuter. Moze byc stylistycznie brzydki i bez fajerwerkow technicznych.
    Budzet - max 4k PLN. Myslalem o Hondzie CG 125 (byla by chyba
    idealna), ale tego troche malo. Kojarzycie jakies podobne motongi?

    Z gory dzieki i pozdro,
    L.
    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 2. Data: 2010-02-17 14:52:19
    Temat: Re: Tanie pierdzidlo 125ccm - nie skuter! - do miasta
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    LukeB pisze:

> [...]
    > permanentnie nie zostawie. A takie pierdzidlo bym sobie stawial bez
    > strachu pod pokrowcem jak kiedys dwusowy, przypiete do latarni.

    Jak taka okolica to jak nie ukradna to popsuja.
    I co z tego ze bedzie 125 ?
    Dresy odrozniaja i tak tylko 2 pojemnosci: 0,5 i 0,7.

    Elektryczna hulajnoga moze ?
    Albo segway :-)))

    KJ

  • 3. Data: 2010-02-17 15:11:36
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    LukeB pisze:
> [...]
    > Budzet - max 4k PLN. Myslalem o Hondzie CG 125 (byla by chyba
    > idealna), ale tego troche malo. Kojarzycie jakies podobne motongi?

    Jasne, ROMET K125 Janusz Korwin-Mikke takim jeździ i nie narzeka :D
    Można i takim kawał świata zwiedzić (Z125) - http://william350.w.interia.pl/

    No i wesprzesz Polską produkcję - bo raczej nie motoryzację i myśl
    techniczną. Za tą cenę będziesz miał nówesie sztuke.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX

  • 4. Data: 2010-02-17 15:37:46
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-17 16:11, Użytkownik []v[]artec napisał:

> [...]
    >
    > No i wesprzesz Polską produkcję - bo raczej nie motoryzację i myśl
    > techniczną. Za tą cenę będziesz miał nówesie sztuke.

    Montownia to jeszcze nie produkcja.
    Podobno jakiś facet w kraju ma prawa do nazwy WFM i oryginalne
    oprzyrządowanie do produkcji ram do niego.
    Silniki do tego daje japońskie ale nazwa na baku to WFM i
    z wyglądu takie faktycznie i nieładne i niedzisiejsze.
    W TV chwalił się że robi tego koło stu sztuk rocznie.
    Ale nie wiem gdzie i za ile można to kupić.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-02-17 16:18:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 17 Lut, 15:52, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jak taka okolica to jak nie ukradna to popsuja.
    > I co z tego ze bedzie 125 ?
    > Dresy odrozniaja i tak tylko 2 pojemnosci: 0,5 i 0,7.

    Jest jeszcze jedna pojemność 1... R1.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-02-17 16:35:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    http://www.motoforum.pl/19/nowawfm.html

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-02-17 16:55:16
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Ok, fajnie, jest nowa WFM. Ale utnijmy juz jej temat w tym watku.
    Niemniej jednak dzieki za podpowiedz - fakt, ma 125ccm. :)
    L.
    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 8. Data: 2010-02-17 17:02:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "LukeB" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > Ok, fajnie, jest nowa WFM. Ale utnijmy juz jej temat w tym watku.
    > Niemniej jednak dzieki za podpowiedz - fakt, ma 125ccm. :)
    > L.

    Ja bym se takie cus kupil:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M170941
    5

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-02-17 18:38:10
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-17 18:02, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Ja bym se takie cus kupil:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M170941
    5

    Kup, postaw pod blokiem i napisz po ilu dniach ukradli.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-02-17 19:01:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Kup, postaw pod blokiem i napisz po ilu dniach ukradli.
    > :-)
    > Pozdrawiam

    Przeca wiesz, że co nie przywiązane i waży mniej niż 2 tony to zapierdolą. Wybór
    więc jest trudny:-)

    --
    Grzybol