  • 1. Data: 2014-02-19 22:31:58
    Temat: Tankujesz w niedzielę? To oszustwo podatkowe
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-tankujesz
    -w-niedziele-to-oszustwo-podatkowe,nId,1106155
    Jeśli to prawda - to rzygać się chce.

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-02-19 22:35:08
    Temat: Re: Tankujesz w niedzielę? To oszustwo podatkowe
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 22:31:58 +0100 osobnik zwany Hinek napisał:

    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-tankujesz
    -w-niedziele-to-
    oszustwo-podatkowe,nId,1106155
    > Jeśli to prawda - to rzygać się chce.

    że wśród urzędników skarbowych trafiają się debile? nie. to prawda.
    Podobnie jak gdzie indziej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-02-19 23:07:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    -w-niedziele-to-
    > oszustwo-podatkowe,nId,1106155
    >
    > że wśród urzędników skarbowych trafiają się debile? nie. to prawda.
    > Podobnie jak gdzie indziej.

    hehehe:
    http://www.youtube.com/watch?v=tTSol-c6Sps

  • 4. Data: 2014-02-19 23:13:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-19, Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

    > hehehe:
    > http://www.youtube.com/watch?v=tTSol-c6Sps

    Coz za wyrafinowany i chamski fotomontaz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-02-20 09:54:28
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-19 22:35, masti pisze:
    > że wśród urzędników skarbowych trafiają się debile? nie. to prawda.
    > Podobnie jak gdzie indziej.

    tylko dlaczego tylko urzędnicy nie odpowiadają za debilne decyzje?

    Łukasz

  • 6. Data: 2014-02-20 22:19:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-02-19 23:13, AZ pisze:
    > Coz za wyrafinowany i chamski fotomontaz ;-)
    PISowska prowokacja!

    Maciek

  • 7. Data: 2014-02-21 07:15:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-19 22:35, masti pisze:
    > że wśród urzędników skarbowych trafiają się debile? nie. to prawda.
    > Podobnie jak gdzie indziej.

    Debile debilami ale to jest świadoma polityka którą od jakiegoś czasu
    przynajmniej toleruje nasz jedynie słuszny rząd.
    Jak psioczycie na debilne pomysły na państwo JKM to pomyślcie jak nazwać
    to? Kto tu jest debilem? Kto szkodzi państwu, jego budżetowi i podważa
    zaufanie obywateli.

    Napiszcie na końcu wątku czy znalazł się jakiś debil co bronił bo już
    nie mam siły czytać o takich debilizmach :-)

  • 8. Data: 2014-02-21 10:50:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >
    > Napiszcie na końcu wątku czy znalazł się jakiś debil co bronił bo już nie
    > mam siły czytać o takich debilizmach :-)

    No co, byl vel. Rostowski jest Szczurek. Przynajmniej Nowak komus podpadl,
    ciekawe komu ?:)

  • 9. Data: 2014-02-22 11:04:01
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-19 22:31, Hinek pisze:
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-tankujesz
    -w-niedziele-to-oszustwo-podatkowe,nId,1106155

    > Jeśli to prawda - to rzygać się chce.

    Ale tylko "jednoosobowo". Kolektywnie już można.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 10. Data: 2014-02-26 12:25:53
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2014-02-19 22:31, Hinek pisze:
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-tankujesz
    -w-niedziele-to-oszustwo-podatkowe,nId,1106155

    > Jeśli to prawda - to rzygać się chce.

    bzdura na resorach do wystrzelenie przy pierwszej wizycie w US.
    pozdrawiam
    Marcin Jan