  • 1. Data: 2013-11-27 02:36:37
    Temat: Tapicer Moto W-wa Stare Bielany
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie!
    W sumie to już po sezonie, więc mam wolne moce przerobowe.
    Jeśli ktoś, coś, to zapraszam serdecznie...
    Terminy 2 - 3 dniowe...

    Jeśli ktoś ma ochotę to
    można też sobie pooglądać gotowe prace na Facebooku:

    https://www.facebook.com/Chris4530/media_set?set=a.1
    98105040262513.47713.100001890563244&type=3

    Pozdrawiam!

    Chris Tapicer
    --
    -=Chris45=-
    c...@o...pl

  • 2. Data: 2013-11-29 17:14:48
    Temat: Re: Tapicer Moto W-wa Stare Bielany
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2013-11-27 02:36, Chris45 pisze:
    > Witam wszystkich serdecznie!
    > W sumie to już po sezonie, więc mam wolne moce przerobowe.
    > Jeśli ktoś, coś, to zapraszam serdecznie...
    > Terminy 2 - 3 dniowe...

    Spytam publicznie, bo może komuś też się nada odpowiedź.

    Mam w Trampku (600-tce) kanapę podobną do tej:
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/s720x720/45610_459575940782087_430880813_n.jpg
    ale czarną i bez takich lamówek :)

    I potrzebuje wsadzić pod pokrycie matę grzewczą (nową, od automobila).
    Konkretnie to pod jajca i dupę kierownika :-)

    Ile by szanowny Wątkotfurca chciał za taką robotę (kanapa była w tym
    roku naprawiana więc poszycie i wypełnienie jest OK, na obwodzie
    trzymane zszywkami + jakieś odciągi sznurkowe po środku.

    Adampio

  • 3. Data: 2013-11-29 18:09:27
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Adampio" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > naprawiana więc poszycie i wypełnienie jest OK, na obwodzie trzymane
    > zszywkami + jakieś odciągi sznurkowe po środku.

    ==============
    Hi!
    Zrób fotki kanapy i tej wkładki grzewczej i przyślij mi na priva..
    Jakiś czas temu wstawiałem elektrykę do tego
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=471246386281
    709&set=a.198105040262513.47713.100001890563244&type
    =3&theater

    Z tym że gościu sprowadził se wkładkę oryginalną!

    Pozdrawiam!

    Chris...
    --
    -=Chris45=-
    c...@o...pl

  • 4. Data: 2013-11-29 19:27:54
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2013-11-29 18:09, Chris45 pisze:
    > Zrób fotki kanapy i tej wkładki grzewczej i przyślij mi na priva..

    Motór już stoi na zimę pod Nowym Dworem, ale będę tam pewnie przed
    Świętami, żeby wyjąc aku i zabrać do domu to będzie okazja i do zdjęć.

    Grzałka to zamiennik grzania tyłka do Forda Mondeo: kawałek filcu ok
    30x30 cm i gr. ok 2 mm + zygzak drucika grzejnego + jakieś płócienko
    przykrywające ten drucik. Z jednej krawędzi tej szmatki wychodzi kabelek
    dwużyłowy z wtyczka

    Adampio

  • 5. Data: 2013-11-29 19:42:17
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Wszystko jasne!
    Jak mówiłem przyślij fotki. Muszę mieć rozeznanie wizualne!
    A najlepiej poprostu byś to przywiózł razem z kanapą...
    Mieszkam niedaleko Wolumenu więc z Nowego dworu nie tak daleko ;o)