  • 1. Data: 2011-04-11 11:34:47
    Temat: alarm moto RTX opinie
    Od: "dawiata" <d...@i...pl>

    Witam,
    ostatnio chciałem odświeżyc zabezpieczenia w moim moto. Patrzyłem za
    blokadami, łańcuchami... no i chyba najrozsądniej będzie, do mojego łańcucha
    i blokady już posiadanych dokupić alarm. Kolega "falco" polecił mi własnie
    RTX. Na alledrogo jest taki
    http://allegro.pl/rtx-motogp-pro-profesjonalny-alarm
    -logo-gratis-i1543224404.html
    mozna do niego podłaczyć dodatkowo czujnik przechyłu.

    PYTANIE: Kto ma, słyszał, widział, mógł powąchać ;) Interesowałyby mnie
    tylko empiryczne doznania nt. tej firmy (RTX), no bo że chińszczyzna to sam
    widze ;)

    pzdr
    Dawid
    czerwony blady 954

    6031 (20110410) __________

  • 2. Data: 2011-04-11 11:39:45
    Temat: Re: alarm moto RTX opinie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-11, dawiata <d...@i...pl> wrote:
> [...]
    > ostatnio chcia?em od?wie?yc zabezpieczenia w moim moto. Patrzy?em za
    > blokadami, ?ancuchami... no i chyba najrozs?dniej bedzie, do mojego ?ancucha
    > i blokady ju? posiadanych dokupiae alarm. Kolega "falco" poleci? mi w?asnie
    > RTX. Na alledrogo jest taki
    > http://allegro.pl/rtx-motogp-pro-profesjonalny-alarm
    -logo-gratis-i1543224404.html
    > mozna do niego pod?aczyae dodatkowo czujnik przechy?u.
    >
    > PYTANIE: Kto ma, s?ysza?, widzia?, móg? pow?chaae ;) Interesowa?yby mnie
    > tylko empiryczne doznania nt. tej firmy (RTX), no bo ?e chinszczyzna to sam

    Mam, zamontowalem i dziala (z czujnikiem przechylu). Jezeli chodzi o
    jakosc to w przypadku chinszczyzny to ta solidniejsza chinszczyzna,
    piloty tez solidne. Firma ktora to dystrybuuje wyglada na powazna,
    instrukcja napisana z glowa a nie przetlumaczona Google Translatorem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-04-11 16:08:19
    Od: Arni <a...@n...spam>

    dawiata pisze:

    > PYTANIE: Kto ma, słyszał, widział, mógł powąchać ;) Interesowałyby mnie
    > tylko empiryczne doznania nt. tej firmy (RTX), no bo że chińszczyzna to sam
    > widze ;)

    no paczpan, myslałem, że mi sie przywidziało ale cytuje:
    "bazując na bardzo dobrych opiniach użytkowników, polskim producencie"

    więc jednak nie polski tylko chinski?

    to przeczytaj jeszcze w tamtym wątku o rekomendowanych przeze mnie
    alarmach Proxima. Daje Ci gwarancje, że są polskie bo widziałem ich
    linie produkcyjną a konstruktorem wielu produktów proximy jest moj
    kolega z technikum. A do wyprodukowania wersji motocyklowej sam
    osobiscie ich zachecałem.
    Od lat chyba 15 montuje tylko takie alarmy i sterowniki i jeszcze zaden
    mi sie nie zepsuł (jeden uszkodziłem osobiscie ale mi go naprawili w 5
    minut)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-04-12 17:30:10
    Od: "dawiata" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał

    > no paczpan, myslałem, że mi sie przywidziało ale cytuje:
    > "bazując na bardzo dobrych opiniach użytkowników, polskim producencie"

    to akurat nie ja pisałem tylko kolega falco ;)
    wg mnie to jest importer, który "wykreował" swoją markę tak jak na przykład
    kingway ze skuterami, a nie producent. Cena nie wskazuje na produkt polski -
    nie chce mi się głębiej grzebać za tą teorią ;)

    No proxima to ja domyślam się, ze będzie działać długo i szczęśliwie ale
    cene ma już mniej szczęśliwą... póki co zaczne od badania marki RTX. Jak
    opinie wskażą, że nie warto to idę dalej.

    Na razie jest 2:0 dla RTX ;)

    pzdr
    Dawid
    czerwony blady 954

    6037 (20110412) __________

  • 5. Data: 2011-04-12 20:11:02
    Od: Arni <a...@n...spam>

    dawiata pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał
    >
    > to akurat nie ja pisałem tylko kolega falco ;)

    to mialem na myśli :)

    > No proxima to ja domyślam się, ze będzie działać długo i szczęśliwie ale
    > cene ma już mniej szczęśliwą... póki co zaczne od badania marki RTX. Jak
    > opinie wskażą, że nie warto to idę dalej.

    a z ciekawosci sprawdze jutro ile by mnie kosztował bo tego jeszcze nie
    kupowałem.