  • 11. Data: 2014-09-03 10:41:53
    Temat: Re: Tele5
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Cezar" napisał:

    > troche sie dziwie ze ktos to oglada

    Napisz co Ty oglądasz, a wtedy może ja się zdziwię.

    Pzdr

  • 12. Data: 2014-09-03 13:20:55
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 03/09/2014 09:41, Kamil wrote:

    > Napisz co Ty oglądasz, a wtedy może ja się zdziwię.
    >
    > Pzdr

    Ostatnio prawie nic. "Zażywam" Discovery Science do zasypiania. Działa w
    5-10 minut.

    c.

  • 13. Data: 2014-09-03 13:24:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 03 Sep 2014 12:20:55 +0100, Cezar
    <c...@t...pl.invalid> wrote:
    > Ostatnio prawie nic. "Zażywam" Discovery Science do zasypiania.
    Działa w
    > 5-10 minut.

    Po tych 5 min. sygnał reklam Cię nie budzi?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2014-09-04 13:42:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-02 18:53, sat_diver pisze:
    > Nastał dzień 2014-09-02 17:43, Trybun donosi, że:

    > W kablówkach - Tele5HD owszem - również Puls, ale nie stać ich na
    > uplink satelitarny.

    No to co ma znaczyć ta plansza informująca o konieczności wymiany tunera
    na taki obsługujący HD?

  • 15. Data: 2014-09-04 13:58:32
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 03/09/2014 12:24, Marek wrote:
    > Działa w
    >
    > Po tych 5 min. sygnał reklam Cię nie budzi?

    Akurat Discovery Science to jeden z niewielu kanałow gdzie poziom
    głośnosci (lub tylko dynamika) nie zmienia sie po rozpoczeciu reklam.

    c.

  • 16. Data: 2014-09-04 14:50:45
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-09-04 13:42, Trybun donosi, że:
    > No to co ma znaczyć ta plansza informująca o konieczności wymiany tunera
    > na taki obsługujący HD?
    Taki skrót myślowy - tunery HD 'obsługują' TP nadawane w DVB-S2

  • 17. Data: 2014-09-04 14:53:38
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 04.09.2014 o 13:42 Trybun <I...@j...com> pisze:

    > No to co ma znaczyć ta plansza informująca o konieczności wymiany tunera
    > na taki obsługujący HD?

    Że stacja nadaje w DVB-S2 i/lub MPEG-4 do czego jest potrzebny tuner HD.
    Choć teoretycznie może być tuner SD odbierający DVB-S2 i MPEG-4 lub tuner
    HD z wyłącznie DVB-S i MPEG-2 to w praktyce takie raczej nie występują.

    --
    SW3
    ----

  • 18. Data: 2014-09-05 00:50:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 04 Sep 2014 12:58:32 +0100, Cezar
    <c...@t...pl.invalid> wrote:
    > Akurat Discovery Science to jeden z niewielu kanałow gdzie poziom
    > głośnosci (lub tylko dynamika) nie zmienia sie po rozpoczeciu
    reklam.

    Raczej mi chodziło o to, że monotonia programu nagle jest przerywana
    wariactwem reklam, okrzykami "I've got the power!" itp....

    --
    Marek

  • 19. Data: 2014-09-05 13:04:59
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 04/09/2014 23:50, Marek wrote:
    > reklam.
    >
    > Raczej mi chodziło o to, że monotonia programu nagle jest przerywana
    > wariactwem reklam, okrzykami "I've got the power!" itp....

    Dobrze jest sie dowiedziec jakie nowe choroby chcą nam wmówić firmy
    farmaceutyczne i jakie mają na to świetne tabletki :-)
    Na szczęscie w nie-polskich TV tego nie ma...

    c.