  • 11. Data: 2009-05-11 13:37:52
    Temat: Re: Telefon z ekranem dotykowym
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    news:653d.00000795.4a073eb8@newsgate.onet.pl...

    > Wygląda ok, funkcjonalność też taka jakbym potrzebował, ale... wymiary
    > dość
    > spore, a dokładniej chodzi o grubość. Ma 19 mm a moja Nokia 6230i 20,
    > czyli
    > praktycznie to samo. Myślałem o czymś "mniejszym" aby w kieszeni nie
    > wypychało.
    > Niemniej dzięki za sugestię, Ale wezmę go na listę rezerwową.

    Miałem nie pisać, bo poleciłbym Ci dokładnie tak samo HTC TyTN II. Nie
    spełnia Twoich warunków bo to jest "slider". Co prawda specyficzny, po po
    rozsunięciu można telefon "przełamać" tzn odchylić ekran od klawiatury
    podobnie jak w laptopie. Telefon jest wprost genialny. Pełna klawiatura jest
    bajeczną zaletą jeśli chcesz cokolwiek większego napisać. Docenisz to piszac
    maile, czy nawet zwykłe sms. Nie wspomne tu np o komunikatorze typu
    gadu-gadu.
    AutoMapa, Wi-Fi, działają bez zarzutu, jakość MP3 przez głośnik jest ok.
    Jesli abosolutnie nie do przyjęcia jest slider - masz całą gamę innych
    telefonów HTC (np Touch Diamond, Touch HD) i starsze modele.

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 12. Data: 2009-05-11 17:26:13
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Szadzik pisze:

    > W takim wypadku może SE Xperia?

    Dlamnie? nie. dziekuje. Już mam samsunga i780, z małym ekranikiem, z
    małą klawiaturką, z małą myszką... Za to bateria "trzyma" od
    poniedziałku do piątku :)

    ToMasz

  • 13. Data: 2009-05-11 18:34:17
    Od: "skaruzg" <s...@p...onet.pl>

    > Dlamnie? nie. dziekuje. Już mam samsunga i780, z małym ekranikiem, z
    > małą klawiaturką, z małą myszką... Za to bateria "trzyma" od
    > poniedziałku do piątku :)

    Raczej dla mnie :)
    Xperia wygląda ciekawie, co prawda nie jest najcieńsza (16mm) ale na pewno wezmę
    pod uwagę.

    Dziękuję wszystkim za porady, zabieram się na porównywania i czytanie recenzji.

  • 14. Data: 2009-05-11 20:19:19
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    skaruzg pisze:

> [...]
    > pod uwagę.
    >
    > Dziękuję wszystkim za porady, zabieram się na porównywania i czytanie recenzji.

    ostatnio przegladajac specyfikacje xperi zauwazylem brak wlan. to moim
    zdaniem dyskwalifikuje w dzisiejszych czasach smarfona...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 15. Data: 2009-05-11 20:55:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "KuFeL" napisał:

    > ostatnio przegladajac specyfikacje xperi zauwazylem brak wlan.

    Ostatnio przeglądając specyfikację Xperii zauważyłem obecność Wi-Fi.
    Może to w jakimś niewielkim stopniu zrekompensuje brak WLAN?

    JoteR

  • 16. Data: 2009-05-11 21:56:56
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    KuFeL pisze:

    > ostatnio przegladajac specyfikacje xperi zauwazylem brak wlan. to moim
    > zdaniem dyskwalifikuje w dzisiejszych czasach smarfona...
    >
    > Pzdr,
    > KuFeL

    Nie wiem gdzie Ty czytałeś te specyfikacje, ale radzę nie korzystać z
    tego źródła więcej. Bzdury kompletne tam wypisują.

    Szadzik

  • 17. Data: 2009-05-12 08:33:05
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Szadzik pisze:

    > Nie wiem gdzie Ty czytałeś te specyfikacje, ale radzę nie korzystać z
    > tego źródła więcej. Bzdury kompletne tam wypisują.

    http://www.orange.pl/portal/map/map/compare_phones?_
    requestid=251318

    mea culpa. za pozno na skasowanie posta. Moze orange nie zalezy na tym
    zeby ta sluchawke sprzedawac? tym bardziej ze nie jest ona nawet w
    kategorii 'smartphone'ow'

    Pzdr,
    KuFeL

  • 18. Data: 2009-05-12 09:43:57
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    www.gsmarena.com Jedyne źródło informacji.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 19. Data: 2009-05-12 10:05:01
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Szadzik pisze:

    requestid=251318

    > www.gsmarena.com Jedyne źródło informacji.

    na codzien korzystam z telepolis.pl ale tak to jest jak cos sie
    weryfikuje w jednym tylko zrodle...

    Pzdr,
    KuFeL

  • 20. Data: 2009-05-13 08:01:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Atlantis pisze:

    > Kwestia głównie softu - jak dla mnie ten cały multitouch nie ma aż tak
    > fundamentalnego znaczenia. Producenci oprogramowania pod WM ścigają
    > mobilne Safari. Na pewno prędzej pojawią się stabilne wersje takowych
    > przeglądarek na WM niż porządna nawigacja z polskimi mapami na iPhone. ;)

    Oj ... a ja ci powiem ze "nawigacja na iphonie bedzie wczesniej niz WM7.