  • 1. Data: 2013-01-17 08:49:07
    Temat: Telepolis leży i kwiczy?
    Od: "jedrek" <w...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2013-01-17 10:26:38
    Temat: Re: Telepolis leży i kwiczy?
    Od: pszym2s2 <l...@s...pl>

  • 3. Data: 2013-01-17 12:33:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-17 08:49, jedrek pisze:

    ----
    > Tak wygląda Internet bez TELEPOLIS.PL
    > Wszystko w Twoich rękach...
    ---

    > O co biega? Ktoś jest w temacie?
    > Zbankrutowali?

    Moje typy (w kolejności):

    1. Zmieniają layout

    2. Chcą, by internauci nie blokowali reklam ("zobaczcie, do czego to
    prowadzi")

    3. Inny, "zwykły" viral, aby było o nich głośno (i jest), i przede
    wszystkim po to, aby wywołać emocje, bo to emocje najlepiej sprzedają.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-01-17 13:31:55
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Moje typy (w kolejności):
    >
    > 1. Zmieniają layout

    To warto by dać jakąś małą wspominkę na stronie, że to przerwa techniczna.

    > 2. Chcą, by internauci nie blokowali reklam ("zobaczcie, do czego to
    > prowadzi")

    127.0.0.1 telepolis.pl
    ? Żadem problem, wpis działa od razu po zapisaniu pliku, choć Telepolis-a
    blokować raczej nie będę, na razie nie mam podstaw. Będe nadal blokować
    reklamy (nie wszystkie, są takie, które nie wkurwiają tak bardzo).
    Choć ja to wpisuję całe domeny w Operze i prawie nie myslę o ad-blocku...
    Już dawno zablokowałem wszelkie megapanele, gemiusy, ankietyonline, itd.
    Niebawem, jeśli mi na stronach nadal będą wyskakiwały "pewne rzeczy", to
    zablokuję w całości Facebooka i Twittera, może nawet od razu na ruterze.

    > 3. Inny, "zwykły" viral, aby było o nich głośno (i jest), i przede
    > wszystkim po to, aby wywołać emocje, bo to emocje najlepiej sprzedają.

    Jako, że o swych emocjach to raczej ja decyduję, to powinienem mieć gdzieś
    kartkę cienkiego papieru, włączę drukarkę, wydrukuję, następnie przejdę się
    piechotą do muszelki i kartka popłynie sobie (użyta i pomięta) do morza :P I
    tyle emocji! :)