    From: Kalif <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Telewizja N a wifi
    Date: Fri, 06 Feb 2009 12:37:19 +0100

    Witam grupowiczów.Ktokolwiek wiedział,ktokolwiek wie niech mi pomoże :)
    Sytuacja przedstawia się następująco:
    Generalnie : czy poprzez drugie urządzenie WIFI można uruchomić
    /internet/radia internetowe w telewizji N i ich nboxie?
    Posiadam,stały dostęp do internetu z TPSA /dsl/z dostarczonego modemu
    sygnał idzie do routera wifi m-ki Tplink TL WR 541G.Sieć chodzi przewodowo
    i bezprzewodowo i wszystko jest OK.Dokupiłem router m-ki TP-Link TL
    WA501G/wireless Acces Point,który ma możliwośc pracy jako router/jedno
    gniazdo lan/tryb bridge,client, i teraz chodzi mi o to czy poprzez niego
    dostanę internet do nboxa,podłączając kabel z tego routera z gniazdem w
    nboxie. Jak to skonfigurować.Wiadomo jak jest w infolinii n-ki pracują
    roboty i nie mogą mi pomóc,dlatego Szanowni Grupowicze zwracam się do Was
    o pomoc.Dodaję,że poprzez kabel połączony nbox i tym pierwszym routerem
    wszystko jest OK , radia działają.
    Pozdrawiam.