  • 1. Data: 2009-02-06 11:37:19
    Temat: Telewizja N a wifi
    Od: Kalif <m...@w...pl>

    Witam grupowiczów.Ktokolwiek wiedział,ktokolwiek wie niech mi pomoże :)
    Sytuacja przedstawia się następująco:
    Generalnie : czy poprzez drugie urządzenie WIFI można uruchomić
    /internet/radia internetowe w telewizji N i ich nboxie?
    Posiadam,stały dostęp do internetu z TPSA /dsl/z dostarczonego modemu
    sygnał idzie do routera wifi m-ki Tplink TL WR 541G.Sieć chodzi przewodowo
    i bezprzewodowo i wszystko jest OK.Dokupiłem router m-ki TP-Link TL
    WA501G/wireless Acces Point,który ma możliwośc pracy jako router/jedno
    gniazdo lan/tryb bridge,client, i teraz chodzi mi o to czy poprzez niego
    dostanę internet do nboxa,podłączając kabel z tego routera z gniazdem w
    nboxie. Jak to skonfigurować.Wiadomo jak jest w infolinii n-ki pracują
    roboty i nie mogą mi pomóc,dlatego Szanowni Grupowicze zwracam się do Was
    o pomoc.Dodaję,że poprzez kabel połączony nbox i tym pierwszym routerem
    wszystko jest OK , radia działają.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-06 11:52:47
    Temat: Re: Telewizja N a wifi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kalif" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sygnał idzie do routera wifi m-ki Tplink TL WR 541G.Sieć chodzi przewodowo
    > i bezprzewodowo i wszystko jest OK.Dokupiłem router m-ki TP-Link TL

    Dokupiłeś specjalnie do tego celu?

  • 3. Data: 2009-02-06 12:06:50
    Od: Kalif <m...@w...pl>

    Dnia 06-02-2009 o 12:52:47 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Kalif" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dokupiłeś specjalnie do tego celu?

    Tak czy coś zrobiłem nie tak?Urządzenie pracuje min,.jako client więc
    sobie pomyślałem,że będzie działało,czy dostanie nazwijmy to do internetu
    na nboxie tylko przez kabel?

  • 4. Data: 2009-02-06 13:05:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kalif" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    >Dokupiłem router m-ki

    > Tak czy coś zrobiłem nie tak?

    Przepłaciłeś.
    Wystarczyło nboxa podłączyć do tego pierwszego routera.
    Choćby poprzez tepsiane urządzenie działające po linii elektycznej.
    Jest/była promocja na taką parę po 99 zł.

  • 5. Data: 2009-02-06 13:26:58
    Od: Kalif <m...@w...pl>

    Dnia 06-02-2009 o 14:05:36 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Przepłaciłeś.
    > Wystarczyło nboxa podłączyć do tego pierwszego routera.
    > Choćby poprzez tepsiane urządzenie działające po linii elektycznej.
    > Jest/była promocja na taką parę po 99 zł.

    Wszystko OK,tylko czy za pomocą tego urządzenia dam radę przesłać sygnał
    internetowy do nboxa,jak to skonfigurować?

  • 6. Data: 2009-02-06 13:35:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Kalif napisał:

    > Wszystko OK,tylko czy za pomocą tego urządzenia dam radę przesłać
    > sygnał internetowy do nboxa,jak to skonfigurować?

    Za pomocą urządzenia po lini energetycznej nic nie trzeba ustawiać, jak
    właśnie mam, jest do nich program, ale u mnie był zbyteczny.
    działa to tak jakbyś kabel wpioł bezposrednio.
    radio dziala u mnie po tyk ok, wcześniej miałem po wi fi i tez jest ok.

    pawell

  • 7. Data: 2009-02-06 19:03:03
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    Ustawiasz ten nowy router jako klient w swojej sieci i podpinasz do niego
    tuner. O konfigurację pytaj na innej grupie, albo poszukaj w sieci. Ja u
    siebie mam podobny układ i działa. Czy po drucie, czy po wifi, to nie ma
    znaczenia.

  • 8. Data: 2009-02-06 21:21:16
    Od: Kalif <m...@w...pl>

    Dnia 06-02-2009 o 14:35:55 pawell32 <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > działa to tak jakbyś kabel wpioł bezposrednio.
    > radio dziala u mnie po tyk ok, wcześniej miałem po wi fi i tez jest ok.

    Dobra sprawdzę. dziękuję....