  • 1. Data: 2009-01-10 10:13:15
    Temat: Telewizje OnLine
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    radiów jak mrówków, ale z telewizjami słabo :( Znacie jakieś telewizje
    nadające OnLine, a dostępne z Polski? Bo różne CBC czy BBC są tylko dla
    ichnich IP :(

    Ja w tej chwili znalazłem tylko TV Trwam dostępne jako strumień oraz
    Deutsche Welle dostępne jako fleszowy player :( I więcej znaleźć nie umiem.
    Znacie coś innego?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 2. Data: 2009-01-10 10:18:40
    Temat: Re: Telewizje OnLine
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    >
    > Ja w tej chwili znalazłem tylko TV Trwam dostępne jako strumień oraz
    > Deutsche Welle dostępne jako fleszowy player :( I więcej znaleźć nie

    WWW.ITVP.PL

    jakosc jak to w internecie troche lepsza od youtube ale do telewizji jej
    daleko, nie dziwota porzadna telewizja to minimum 3Mb/s a kto ma takie łącze
    cały czas wolne? To odpowiada tez na pytanie dlaczego radio jest a TV nie -
    radio to jednak ok. 100kb/s i mniej a takie łacze ma chyba każdy...

  • 3. Data: 2009-01-10 10:40:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 10 styczeń 2009 11:18
    (autor sensei
    publikowane na pl.rec.telewizja,
    wasz znak: <gk9sqq$d51$1@inews.gazeta.pl>):

    > WWW.ITVP.PL

    Hm... Widzę tam tylko same archiwalne rzeczy. Ale strona jest przeładowana,
    więc może słabo widzę? Jak dotrzeć do części OnLine?

    > jakosc jak to w internecie troche lepsza od youtube ale do telewizji jej
    > daleko, nie dziwota porzadna telewizja to minimum 3Mb/s a kto ma takie
    > łącze cały czas wolne?

    Oj trwam nadaje w maleńkim okienku niecałe 200px, a też oglądam. To nie ma
    być kino domowe, a rozrywka w pracy :D

  • 4. Data: 2009-01-10 16:28:29
    Od: Adam Mateja <s...@g...com>

    On Jan 10, 11:13 am, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Znacie coś innego?

    http://babytvchannel.com/

    Płatne i wymaga silverlight, ale jakość bardzo dobra.

  • 5. Data: 2009-01-11 12:03:15
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]

    > Ja w tej chwili znalazłem tylko TV Trwam dostępne jako strumień oraz
    > Deutsche Welle dostępne jako fleszowy player :( I więcej znaleźć nie umiem.

    Jest ich całkiem sporo, zobacz chociażby na http://www.telewizja.biz.pl/
    ale jak pogooglasz to znajdziesz więcej.

    --
    gs

  • 6. Data: 2009-01-11 13:06:57
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    ŚciągniTristan pisze:
> [...]
    >
    > Ja w tej chwili znalazłem tylko TV Trwam dostępne jako strumień oraz
    > Deutsche Welle dostępne jako fleszowy player :( I więcej znaleźć nie umiem.

    Ściągnij sobie TVU Player. Chiński program, ale jest tam dość dużo
    anglojęzycznych,
    CBS, Fox News, Skynews, France24, Deutsche Welle i wiele innych.