  • 1. Data: 2009-01-10 10:02:45
    Temat: Aktywacja TNK
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam
    Jaki jest praktyczny czas otrzymania uprawnień od operatora od momentu
    aktywacji karty przez strone www.

    Wiem - operator podaje 48godzin ale jak jest w praktyce.
    Jak aktywowalem N'ke (dwa razy) to uprawnienia otrzymywalem po okolo 1godz.

    Czy w mediasacie trzeba w menu ustawic jakies specjalne opcje ?
    Soft mam OK(1430_OFM_27122008_1250_Conax&Seca fix opi c+ conax.rcu).
    Uprawnienia ciagle na 01.01.2001 (aktywacja 24godziny temu). Karta w prawej
    kieszeni.

  • 2. Data: 2009-01-10 13:29:22
    Temat: Re: Aktywacja TNK
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    roxy pisze:
> [...]
    > Soft mam OK(1430_OFM_27122008_1250_Conax&Seca fix opi c+ conax.rcu).
    > Uprawnienia ciagle na 01.01.2001 (aktywacja 24godziny temu). Karta w prawej

    Witam u mnie zadziałało w ciągu paru minut.

    G.

  • 3. Data: 2009-01-10 13:42:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik roxy napisał:

> [...]
    > Soft mam OK(1430_OFM_27122008_1250_Conax&Seca fix opi c+ conax.rcu).
    > Uprawnienia ciagle na 01.01.2001 (aktywacja 24godziny temu). Karta w prawej

    2 - 3 minut

  • 4. Data: 2009-01-11 08:08:54
    Od: Mamut <c...@g...com>

    5min u mnie, te 48h to podaja tak zeby miec dluzej spokoj w razie
    problemow.

  • 5. Data: 2009-01-11 17:50:14
    Od: <j...@n...pl>

    tak, blocker ustawić na UA/SA