  • 11. Data: 2011-12-16 22:19:36
    Temat: Re: Test na czas reakcji
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-16, v...@i...pl <v...@i...pl> wrote:

    > No wlasnie widzialem, ze jest chyba na JS, ale nie chcialo mi sie juz
    > rozbierac go na elementy pierwsze. Przy czasach reakcji wielkosci
    > 0,2-0,3s nawet uzyta myszka i sterowniki moga mocno zafalszowac ten
    > pomiar - stad moje rozwazania.

    Pecet nie jest do takich pomiarow, a przynajmniej nie rozne konfiguracje
    zeby porownywac wyniki. Przydalby sie jakis ukladzik ktorego szybkosc
    mozemy w latwy sposob zdeterminowac. A na PC jeden uzywa touchpada,
    drugi myszki, trzeci trackballa itd. no i tak jak wspomniales szybkosc
    komputera, silnika JS, sterownikow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-12-16 22:23:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    >
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    myśle, ze po kilku ćwiczeniach byłoby lepiej, tak czy inaczej taki test wg
    mnie jest średnio wiarygodny (kiedy wiesz czego i mniej więcej kiedy masz
    sie spodziewać)
    Pytanie co byłoby, gdyby kazać jechać samochodem w NFS i tam miałaby sie
    pojawić przeszkoda na drodze i trzebaby było wcisnąć wtedy np. enter. Wtedy
    zmierzony będzie czas reakcji, korodynacja ruchowa itd...

    http://cita.pl/pic/test.JPG

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 13. Data: 2011-12-16 22:24:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-16 22:06, v...@i...pl pisze:

    > Masz szybki komputer,

    Niespecjalnie, ale szybki też mam. Jakiś stary Athlon A2.

    > dobra myszke

    Dobra jest - tani zestaw bezprzewodowy K260 (Logitech). Nic
    innowacyjnego.

    > i sterowniki,

    Z systemu - takie same jak na poprzednim zestawie.

    > dostosowana przegladarke

    Do czego? Zdechły, leniwy Firefox, z narzutem wieloletniej historii.

    > i niezly czas reakcji? :)

    Na to nie narzekam, choć jestem starszy od Megrimsa ;)

  • 14. Data: 2011-12-16 22:42:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Na to nie narzekam, choć jestem starszy od Megrimsa ;)

    http://tiny.pl/hjm7p
    Który to Ty?

  • 15. Data: 2011-12-16 23:13:53
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Marcin N* wrote in <news:jcgbnl$ju7$1@news.task.gda.pl>:
    > Średnio 0.230s, najlepszy 0.187s. Polecam klikanie myszą, u mnie było
    > znacznie szybsze od wciskania klawiszy.

    U mnie odwrotnie - 0.24 myszą, 0.20 klawiatura :)

    pozdr, R

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/radxcell

  • 16. Data: 2011-12-16 23:33:14
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    >
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    Średnia: 0,284 s.
    Odch. stand.: 0,033 s.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2011-12-17 00:30:33
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-16 21:22, to pisze:
    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    >
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    a po pijaku też się liczy?
    0.22

    pozdrawiam
    gadacz

  • 18. Data: 2011-12-17 00:38:54
    Od: to <t...@x...abc>

    begin szufla

    > 0,075 :P

    NaN

    Co wygrałem? :D

  • 19. Data: 2011-12-17 00:49:53
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Ja mam średni wynik 0,201 - o czym on świadczy?

    O tym, że po 4 piwach mam o 0,13 gorszy. Czy mógłbym (nie mówimy o
    PORD) w tym stanie jeździć w obszarze zabudowanym z prędkością 50
    km/h? Zahamuję jakieś 1.8 metra dalej od Ciebie, uderzając w przeszodę
    z zawrotną prędkością paru km/h... :) Zbrodnia? Oczywiście nie
    zamierzam tego testu powtórzyć w realu... ;)

    --
    Deflegmator

  • 20. Data: 2011-12-17 10:17:40
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)

    Na kacu srednia 0,175, najlepszy z 4 pomiarow 0,154

    Dysiek