  • 11. Data: 2016-08-08 13:32:51
    Temat: Re: Tester kabli antenowych
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2016-08-04 o 15:33, Adam pisze:

    > Nie bardzo siedzę w temacie, ne wiem, czy jeszcze nadal używane są
    > przelotowe. Dawniej były używane w instalacjach zbiorczych w blokach.

    czasem są, ale to już raczej rzadkość.
    ja od lat robię instalacje tylko w gwiazde i gniazda końcowe.
    więcej przewodów, ale mniej problemów + możliwość rozbudowy.

    nie blokują, mogą obciąć pasmo jak się podłączy nie w to miejsce ;)
    poza tym nie ma różnicy pomiędzy nad tynkowym, a podtynkowym - poza
    systemem montażu :)