  • 1. Data: 2016-07-27 02:51:37
    Temat: Orkiestra
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Sam Atmel mi przyslal "FDD retro":
    https://www.youtube.com/watch?v=vl4SjATPOfg
    Orkiestra na FDD, HDD i skanery.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2016-07-27 04:07:29
    Temat: Re: Orkiestra
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ale widziałem to już ładnych parę lat temu ?...

  • 3. Data: 2016-07-27 04:08:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 27.07.2016 o 04:07, sundayman pisze:
    > Ale widziałem to już ładnych parę lat temu ?...

    aaa, napisane NEW WERSION... chyba że tak.

  • 4. Data: 2016-07-27 09:03:27
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 02:51:47 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
    > Powitanko,
    >
    > Sam Atmel mi przyslal "FDD retro":
    > https://www.youtube.com/watch?v=vl4SjATPOfg
    > Orkiestra na FDD, HDD i skanery.

    No przecież to jest podpieprzone od jakiegoś polskiego youtubera, który zrobił tą
    orkiestrę i regularnie publikuje różne koncerty. Flopptron to się nazywa, czy jakoś
    tak.

  • 5. Data: 2016-07-27 16:57:19
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.07.2016 um 09:03 schrieb Jarek P.:

    > No przecież to jest podpieprzone od jakiegoś polskiego youtubera, który zrobił tą
    orkiestrę i regularnie publikuje różne koncerty. Flopptron to się nazywa, czy jakoś
    tak.

    Przecież jest adres na końcu.

    Waldek

  • 6. Data: 2016-07-27 17:37:02
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> napisał(a):
    > Przecież jest adres na końcu.

    No tak. A kanał DIY Engineer wziął jego filmik, wyciął pierwsze 24 sekundy i
    dodał swoje napisy na początek.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2016-07-27 18:19:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 02:51, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Orkiestra na FDD, HDD i skanery.
    Grać można na wszystkim. :-)
    http://en.homeconstructor.de/converter-convert-music
    -in-g-code.html

    Robert

  • 8. Data: 2016-07-27 19:24:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 27.07.2016 09:03, Jarek P. wrote:

    > No przecież to jest podpieprzone od jakiegoś polskiego youtubera, który zrobił tą
    orkiestrę i regularnie publikuje różne koncerty. Flopptron to się nazywa, czy jakoś
    tak.

    http://silent.org.pl/home/2016/07/06/return-of-the-f
    loppies/

    Link jest w filmiku.

    Za to Atmel podaje link do orginału
    http://www.popularmechanics.com/culture/music/a22034
    /floppy-disks-seven-nation-army/
    [choć inny filmik]

    pzdr
    bartekltg

  • 9. Data: 2016-07-29 16:36:39
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=vl4SjATPOfg
    > Orkiestra na FDD, HDD i skanery.

    Niezłe :)

    Mi się zdarzyło kiedyś (13 lat będzie...) popełnić tylko na FDD.

    http://www.chmurka.net/p/diskplay.zip

    --
    http://www.chmurka.net/