  • 11. Data: 2012-01-21 15:07:22
    Temat: recenzja opon (było Re: Testu opon całorocznych c.d.)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-20 20:36, to pisze:
    > Jak jest trochę kałuż i błota pośniegowego to powyżej 120 km/h zaczynają
    > lekko pływać, ale tragedii nie ma. Czyli odporność na aquaplaning taka
    > sobie. A może to wina braku ESP?

    to ja dodam dwie opinie:
    Continental Sport Contact 2 (letnie) - na mokrym (wiosenne temperatury)
    słabo się trzymają
    Continental TS830 (zimowe) - na suchym, mokrym i ciapie pośniegowej
    trzymają się wyśmienicie, na śniegu na razie mogę powiedzieć że ok ale
    za mało miałem okazji do prób (aczkolwiek na ubitym śniegu na którym
    nogami ciężko chodzić- tak ślisko - trzymały się bardzo dobrze)

    Lukasz

  • 12. Data: 2012-01-21 16:32:50
    Temat: Re: Testu opon całorocznych c.d.
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 21 Jan 2012 12:44:53 GMT, pl.misc.samochody:

    Przecież SUV to samochód miejski.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 13. Data: 2012-01-21 16:33:36
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 20 Jan 2012 19:36:54 GMT, pl.misc.samochody:

> [...]
    > sobie. A może to wina braku ESP?
    >
    > Tak czy owak nadal polecam. Mowa oczywiście o GY Vector 4season czy jakoś

    Ja również potwierdzam (druga ich zima), chociaż zdarzyło im się popłynąć
    na śniegu...

  • 14. Data: 2012-01-21 16:52:31
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    > Przecież SUV to samochód miejski

    No to się wszystko zgadza, wyjechały one SUV-y za miasto to pozakładały
    łańcuchy, które nawet jak drogie to kosztują mniej niż 1 zimowa opona do
    SUV-a, których to opon w mieście (dla ścisłosci: w miescie nizinnym) nie
    potrzeba.

  • 15. Data: 2012-01-21 18:14:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adampio" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > łańcuchy, które nawet jak drogie to kosztują mniej niż 1 zimowa opona do
    > SUV-a, których to opon w mieście (dla ścisłosci: w miescie nizinnym) nie

    Akurat dzisiaj.
    A jutro już może być potrzeba, więc takie indywidua, które twierdzą coś
    innego, będą utrudniały ruch wlekąć się z prędkością furmanki.

  • 16. Data: 2012-01-21 19:26:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 13:12:32 +0100, bratPit napisał(a):

    > pojedź w góry, będziesz miał kupę śmiechu, ostatnio widziałem faceta
    > Foresterem (rejestracje z DC) na łańcuchach, dodam, że nie był jedyny
    > samochodem 4x4 z łańcuchami na kołach,

    Bedzie albo i nie bedzie - bo one smialo moga z zimowkami konkurowac

    J.

  • 17. Data: 2012-01-21 20:17:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > A jutro już może być potrzeba, więc takie indywidua, które twierdzą coś
    > innego, będą utrudniały ruch wlekąć się z prędkością furmanki.

    Nie trolluj. Skoro tak jest, to ciekawe jak to się działo, że na
    całorocznych wszystkich wyprzedzałem po śniegu, chociaż to auto nie ma
    ESP. :>

  • 18. Data: 2012-01-21 20:18:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Bedzie albo i nie bedzie - bo one smialo moga z zimowkami konkurowac

    Ano właśnie, moim zdaniem na śniegu jest to poziom przeciętnych zimówek.
    Zresztą to samo pokazują testy.

  • 19. Data: 2012-01-21 21:18:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-21 20:17, *to* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > begin Cavallino

    > Nie trolluj. Skoro tak jest, to ciekawe jak to się działo, że na
    > całorocznych wszystkich wyprzedzałem po śniegu, chociaż to auto nie ma
    > ESP. :>

    Ja kiedyś wyprzedziłem Porsche 911 60 konną Astrą F :) na dodatek na
    niemieckiej autostradzie.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Później kolejnymi samochodami też mi się zdarzało ;)
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 20. Data: 2012-01-21 21:26:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mirek Ptak

    > Ja kiedyś wyprzedziłem Porsche 911 60 konną Astrą F :) na dodatek na
    > niemieckiej autostradzie.

    Ale mnie NIKT nie wyprzedził. Więc da się jechać co najmniej normalnie.