  • 1. Data: 2010-07-20 00:22:49
    Temat: Testy Apple IP4 sygnał
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2595
    8&link=Apple,testuje,anteny,u,konkurent%C3%B3w

    wiarygodne czy nie?

  • 2. Data: 2010-07-20 08:54:51
    Temat: Re: Testy Apple IP4 sygnał
    Od: AL <a...@s...tam>

    looker pisze:
    > http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2595
    8&link=Apple,testuje,anteny,u,konkurent%C3%B3w

    > wiarygodne czy nie?

    niejednakowe warunki testu calkowicie go dyskwalifikuja:
    - czas trzymania telefonow (konkurencja trzymana znacznie dluzej by
    stracila sygnal - porownac dlugosc filmikow)

    - sila trzymania telefonow (iPhony jakos bali sie scisnac, natomiast u
    konkurencji przeprowadzali test na sciskanie ;)

    - iP3 trzymano w prawej rece - reszta w lewej (po ktorej stronie ta
    antena?) ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-07-21 18:45:51
    Od: peter <p...@p...com>

    looker pisze:
    > http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2595
    8&link=Apple,testuje,anteny,u,konkurent%C3%B3w

    > wiarygodne czy nie?

    od razu sprawdzilem moja motorole milestone, uff dziala przy sciskaniu;)

  • 4. Data: 2010-07-22 13:40:50
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    peter <p...@p...com> Odpowiedz na news:i27fa6$3qg$1@news.task.gda.pl:

    8&link=Apple,testuje

    > od razu sprawdzilem moja motorole milestone, uff dziala przy sciskaniu;)

    Ja ściskałem moją i8000 jak na filmie, nawe całą zamknąłem w dłoniach tak że
    tylko czubek ekranu ze wskaźniekiem wystawał i... nic. Wskaznik nie drgnął...

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 5. Data: 2010-07-26 12:40:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > tylko czubek ekranu ze wskaźniekiem wystawał i... nic. Wskaznik nie drgnął...

    masz "złą rękę" do testów ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)