  • 1. Data: 2010-07-19 20:15:08
    Temat: iPhone - synchronizacja CAŁEJ poczty?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy komuś udało się zmusić iPhone 3GS do synchronizacji całej poczty ze
    skrzynki mailowej IMAP? Mam konto, na którym wszystkie foldery i subfoldery
    zajmują łącznie 3GB więc chciałbym to po prostu sobie pobrać do iPhone'a,
    żeby nie być skazanym na powolną sieć lub jej brak gdy jestem za granicą -
    tymczasem nie widzę nigdzie możliwości ustawienia by pobrał całą pocztę, nie
    mówiąc o pobraniu jeszcze wszystkich załączników :(

    Jakiś hint? Trzeba tym cudem zatrząść w tajny charakterystyczny sposób by
    pokazało ukrytą opcję "pobierz wszystko"? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-07-19 21:02:54
    Temat: Re: iPhone - synchronizacja CAŁEJ poczty?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Jakiś hint? Trzeba tym cudem zatrząść w tajny charakterystyczny sposób
    > by pokazało ukrytą opcję "pobierz wszystko"? :)

    A nie wystarczy przepalcować te kilkaset stron? :P Powinien zacache'ować
    nagłówki. Oczywiście wiadomości dopiero jak każdą klikniesz i każesz
    pobrać całą :P

    Jakub