  • 1. Data: 2010-09-09 16:12:34
    Temat: Tło fotograficzne - chroma key
    Od: limies <l...@g...com>

    potrzebuje tło fotograficzne, a tak naprawde tło do efektu chroma key
    w kolorze wsciekła zieleń do video
    Czy ktos zna sklep w w-wie gdzie moga byc takie rzeczy? obszukałem
    przez allegro, ale bryndza
    na ebay.co.uk ceny sa astronomiczne

  • 2. Data: 2010-09-09 16:48:54
    Temat: Re: Tło fotograficzne - chroma key
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-09-09 18:12, limies pisze:
> [...]
    > w kolorze wsciekła zieleń do video
    > Czy ktos zna sklep w w-wie gdzie moga byc takie rzeczy? obszukałem

    http://www.funsports.pl/p,pl,723,tlo+kartonowe+savag
    e+1-36x5-5m.html
    Widzę że pojawiły się kartony w ostrej zieleni, ich główny plus to brak
    faktury, co pewnie ułatwia pracę oprogramowaniu do tej techniki.
    Ja kupiłem zielone z polipropylenu, i to ma sporą fakturę
    http://www.funsports.pl/p,pl,115,tlo+polipropylenowe
    +waskie+1-6x5m+9+kolorow.html
    Mam coś takiego w domu i zbiera kurz ;), mam trzy kolory zielony którego
    nigdy nie używałem, czarny i biały. Ten ścieg tkaniny jest upierdliwy
    ale mówię to z perspektywy zdjęć.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 3. Data: 2010-09-09 17:22:24
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-09-09 18:48, cichybartko pisze:
> [...]
    > faktury, co pewnie ułatwia pracę oprogramowaniu do tej techniki.
    > Ja kupiłem zielone z polipropylenu, i to ma sporą fakturę

    Przy dostatecznie duzym odejsciu i w miare niskiej przyslonie daje rade
    :) Ale Savage zdecydowanie lepiej sie sprawdza. Oczywiscie, w obu
    przypadkach kluczem jest dobre i rownomierne oswietlenie tla.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 4. Data: 2010-09-09 19:25:59
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-09-09 19:22, Mateusz Papiernik pisze:
    e+1-36x5-5m.html

    > Przy dostatecznie duzym odejsciu i w miare niskiej przyslonie daje rade
    > :)

    Wszystko racja jak się ma miejsce na studio a nie aranżuje je się w
    pomieszczeniu mieszkalnym ;). No i z tego co widzę to w profesjonalnych
    zastosowaniach jeśli chodzi o tła fotograficzne to nadal dominuje
    papier. Jak się uszkodzi to odcinasz stary kawałek i odwijasz nowe, no i
    przede wszystkim odchodzi kwestia dostatecznego odejścia i można
    pracować na przymkniętym szkle żeby było w miarę ostro ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 5. Data: 2010-09-09 19:56:21
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-09-09 21:25, cichybartko pisze:

    > Wszystko racja jak się ma miejsce na studio a nie aranżuje je się w
    > pomieszczeniu mieszkalnym ;).

    Wiem ;) Wiecznie ubolewamy majac dokladnie ten sam problem - wiekszosc
    czasu spedzam w "studiu przewoznym". Raz dostaniemy nalezyta sale, a raz
    gniezdzimy sie w klicie, gdzie sie ledwo lampy daje rozstawic.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 6. Data: 2010-09-10 11:26:16
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "limies" napisał
    potrzebuje tło fotograficzne, a tak naprawde tło do efektu chroma key
    w kolorze wsciekła zieleń do video
    Czy ktos zna sklep w w-wie gdzie moga byc takie rzeczy? obszukałem
    przez allegro, ale bryndza

    Na Rzędzińskiej 23 w Foto-Kurierze szukałeś ? Kiedyś mieli Coloramę,
    kupowałem u nich chroma blue.
    Tanie to nie było ale może teraz mają coś innego ?

    adam