  • 1. Data: 2014-09-07 22:25:23
    Temat: Toolex
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    7 edycja targow narzedzi, obrobki metali itp:
    http://www.exposilesia.pl/news/87/pl/
    Byl ktos, warto jechac? Wystawiaja sie tam Chinczycy?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2014-09-08 15:48:11
    Temat: Re: Toolex
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-09-07 o 22:25, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Powitanko,
    >
    > 7 edycja targow narzedzi, obrobki metali itp:
    > http://www.exposilesia.pl/news/87/pl/
    > Byl ktos, warto jechac? Wystawiaja sie tam Chinczycy?

    Dopiero za miesiąc.
    Zależy do czego potrzebujesz wizyty na targach.

  • 3. Data: 2014-09-08 20:31:00
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zależy do czego potrzebujesz wizyty na targach.

    Chce podpatrzec pare rozwiazan i doksztalcic sie z mechaniki.
    Pomny doswiadczen z targow oswietlenia mam nadzieje na obecnosc
    Chinczykow, ktorzy na koniec wspomnianych targow wyprzedawali za bezcen
    swoje "eksponaty".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2014-09-08 21:48:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-09-08 o 20:31, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > Pomny doswiadczen z targow oswietlenia mam nadzieje na obecnosc
    > Chinczykow, ktorzy na koniec wspomnianych targow wyprzedawali za bezcen

    To chyba raczej nie na targach.
    Wystawców możesz sobie sprawdzić. Na wyprzedaż bym nie liczył.
    Chyba, że jakieś próbki, bo normalnie to wszystko co w witrynkach jest stałą
    ekspozycją a nie towarem handlowym. Nie wyobrażam sobie, żebym mógł/chciał
    cokolwiek z tego sprzedać.

  • 5. Data: 2014-09-08 22:11:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "cef"
    > stałą ekspozycją a nie towarem handlowym. Nie wyobrażam sobie, żebym
    > mógł/chciał cokolwiek z tego sprzedać.

    Wielu wystawców na Dremie sprzedaje maszyny. Może nie warto im wieźć z
    powrotam?

    Robert

  • 6. Data: 2014-09-08 22:27:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef"
    >
    > Wielu wystawców na Dremie sprzedaje maszyny. Może nie warto im wieźć z
    > powrotam?

    No ale to sprzedają normalnie klientom umówionym.
    Propagandowo się wiesza tabliczkę, że tę maszynę kupiła firma XYZ
    i jest więcej chętnych po targach.