  • 1. Data: 2009-12-05 22:42:56
    Temat: Transformator elektoniczny 24V 250W
    Od: "Tomi" <p...@n...pl>

    Może koledzy wiedzą gdzie można zakupić takowe urządzenia jak w temacie 24V
    250W do halogenów.

    Potrzeba mi kilka sztuk.

    tomi

  • 2. Data: 2009-12-05 23:06:48
    Temat: Re: Transformator elektoniczny 24V 250W
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Tomi pisze:
    > Może koledzy wiedzą gdzie można zakupić takowe urządzenia jak w temacie 24V
    > 250W do halogenów.
    >
    > Potrzeba mi kilka sztuk.

    Ale co dokładnie? Zasilacz do halogenów na 230V ze źródła 24V czy na 12V
    z ze źródła 24V czy może halogeny na 24V z 230V?

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2009-12-05 23:10:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomi,

    Saturday, December 5, 2009, 11:42:56 PM, you wrote:

    > Może koledzy wiedzą gdzie można zakupić takowe urządzenia jak w temacie 24V
    > 250W do halogenów.
    > Potrzeba mi kilka sztuk.

    Kupuj transformatory bezpieczeństwa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-12-05 23:26:40
    Od: "Tomi" <p...@n...pl>

    Jeszcze raz
    Porzeba transformatora elektronicznego żeby przerobić zasilanie z sieci 230V
    na 24V - 250W do zasilania halogenowego. Gdzie kupić takie ustrojstwo.

    tomi

  • 5. Data: 2009-12-05 23:42:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomi,

    Sunday, December 6, 2009, 12:26:40 AM, you wrote:

    > Jeszcze raz
    > Porzeba transformatora elektronicznego żeby przerobić zasilanie z sieci 230V
    > na 24V - 250W do zasilania halogenowego. Gdzie kupić takie ustrojstwo.

    Dostałeś już odpowiedź - nie czytasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-12-06 09:33:38
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    > Dostałeś już odpowiedź - nie czytasz?

    Tylko transformator bezpieczeństwa nie jest ani tani, ani mały, ani lekki.
    Koledze chodziło o elektroniczny

    Ja też w sumie poluję na coś podobnego, tylko mniejszej mocy.

    Gdyby chodziło o zwykły transformator, to łatwo połączyć dwa toroidalane
    szeregowo lub dwa uzwojenia wyjściowe (często tak jest) szeregowo.

    EM

  • 7. Data: 2009-12-06 11:26:15
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Tomi pisze:
> [...]
    > na 24V - 250W do zasilania halogenowego. Gdzie kupić takie ustrojstwo.

    Szukaj zasilaczy impulsowych 230V/24V, na przykład w www.tme.pl mają
    SP-320-24 Zasilacz impulsowy do wbudowania 312W 24V 13A
    Trzeba kupić zasilacz z zapasem, prąd rozruchu żarówek może być spory.

    --
    Filip.

  • 8. Data: 2009-12-06 23:05:27
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > Szukaj zasilaczy impulsowych 230V/24V, na przykład w www.tme.pl mają
    > SP-320-24 Zasilacz impulsowy do wbudowania 312W 24V 13A
    > Trzeba kupić zasilacz z zapasem, prąd rozruchu żarówek może być spory.

    A i to może on nie wystartować :)

    Zbyszek