  • 1. Data: 2009-07-15 18:26:00
    Temat: zielona powloka na srubach
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam

    Jak sie nazywa proces / rodzaj powloki / metoda dzieki ktorej sruby sa
    zabezpieczone ciemno zielonkawa warstwa antykorozyjna?
    Pelno tego w moto, w samochodach natomiast w sklepie na oczy takich srub nie
    widzialem. Ci co sprzedaja tez robia wielkie oczy.

    I czy mozna gdzies takie srubki, nakretki etc dostac w ilosciach
    detalicznych?

    Znalazlem producenta w pl, ale to hurt do fabryk
    http://www.gabec.pl/prod-motoryzacyjne-gabec.htm
    A chodzi o cos co wyglada jak 4 od gory po srodku.

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2009-07-15 20:54:02
    Temat: Re: zielona powloka na srubach
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Jak sie nazywa proces / rodzaj powloki / metoda dzieki ktorej
    > sruby sa zabezpieczone ciemno zielonkawa warstwa antykorozyjna?

    Zdaje się że chodzi ci o cynkowanie z pasywacją która nadaje
    właśnie różne kolory ale pewności nie mam.

    Pozdro

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 3. Data: 2009-07-15 21:10:23
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.gabec.pl/prod-motoryzacyjne-gabec.htm
    > A chodzi o cos co wyglada jak 4 od gory po srodku.
    w samochodach takie sa czarne.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 4. Data: 2009-07-16 13:41:28
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Easy wrote:

    > w samochodach takie sa czarne.

    Zalezy w jakich. W japonskich zielone sie trafiaja.

    Tmek

  • 5. Data: 2009-07-16 13:45:49
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    morghul wrote:

    > Zdaje się że chodzi ci o cynkowanie z pasywacją która nadaje
    > właśnie różne kolory ale pewności nie mam.

    Mozliwe, ze tak http://www.ejot.oknonet.pl/ejot/1086/02.jpg
    Mimo wszystko w sklepach sa jedynie czarne, z zabezpieczeniem ocynkowane
    srebrne i zolte :(

    Czarne sa nawet ok, ale zabezpieczenie to maje one zadne i po kontakcie z
    woda od razu rdza ze trawi.

    pzdr
    Tmek