  • 1. Data: 2012-04-10 12:32:42
    Temat: Najlepsze odcinki do polatania na moto
    Od: Rightbent <r...@g...com>

    Powitani, chciałbym przedstawić wam takie oto zagadnienie: gdzie
    znajdę najfajniejsze odcinki do polatania na moto w okolicy? Może
    istnieje gdzieś lista takich rzeczy... Drogi jakie są takie są,
    wiadomo, ale niektóre trasy widokowo i technicznie są ciekawsze niż
    inne, po co odkrywać Amerykę na nowo, szukam czegoś na kształt
    przewodnika.

    --
    Pzdr,
    Piaggio ZIP50 (joke)

  • 2. Data: 2012-04-10 13:26:15
    Temat: Re: Najlepsze odcinki do polatania na moto
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Rightbent" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    -----------
    niech zgadnę - piszesz z Warszawy??

  • 3. Data: 2012-04-10 13:51:28
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    >wiadomo, ale niektóre trasy widokowo i technicznie są ciekawsze niż
    >inne, po co odkrywać Amerykę na nowo, szukam czegoś na kształt

    W okolicy czego?

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-04-10 14:45:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 Apr 2012 13:51:28 +0200) ktos podajacy sie za Yogi(n)
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Użytkownik "Rightbent" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > W okolicy czego?

    W okolicy w ktorej mieszka Rightbent oczywiscie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2012-04-10 15:31:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 14:45, Piotr Klimek pisze:

    > W okolicy w ktorej mieszka Rightbent oczywiscie.

    A dodatek bliskie okolice bo Piadzio 50 z motocycami daleko nie zajedzie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-04-10 15:32:13
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2012 12:32:42 UTC+2 użytkownik Rightbent napisał:
> [...]
    > wiadomo, ale niektóre trasy widokowo i technicznie są ciekawsze niż
    > inne, po co odkrywać Amerykę na nowo, szukam czegoś na kształt

    jak wyjedziesz odemnie, to lecisz prosto przez skrzyżowanie, nawracasz za wiaduktem
    na stacji beznyznowej i już masz kilka km fajnego asfaltu do pośmigania. jak chcesz
    winkle to musisz pojechać tak samo, tylko prosto. winkle takie sobie, ale w okolicy
    najlepsze

    cieszęsiężemogłempomóc

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 7. Data: 2012-04-10 16:49:24
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Rightbent pisze:
> [...]
    > wiadomo, ale niektóre trasy widokowo i technicznie są ciekawsze niż
    > inne, po co odkrywać Amerykę na nowo, szukam czegoś na kształt

    Polecam Kaszuby (np. okolice Chmielna, Ostrzyce), najlepiej kupić gdzieś
    mapkę turystyczną i poszukać dróg oznaczonych zieloną linią.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2012-04-10 17:25:51
    Od: Rightbent <r...@g...com>

    On Apr 10, 3:31 pm, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A dodatek bliskie okolice bo Piadzio 50 z motocycami daleko nie zajedzie.

    1 Bardziej idzie o to gdzie taką informacje szukać,
    2 Piaggio, bo tak sie piszę, ma bardzo niskie spalanie co sie
    przekłada na duży zasięg i powrót.

  • 9. Data: 2012-04-10 17:47:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 17:25, Rightbent pisze:

    > 1 Bardziej idzie o to gdzie taką informacje szukać,

    w okolicy

    > 2 Piaggio, bo tak sie piszę, ma bardzo niskie spalanie co sie
    > przekłada na duży zasięg i powrót.

    Pisze sie Piadżio - wiem bo Amil mowil. A z tym zasiegiem to zaszalales.
    Kosiarka do trawy pali jeszcze mniej a zasieg ma mizerny.

  • 10. Data: 2012-04-10 18:07:13
    Od: Rightbent <r...@g...com>

    On Apr 10, 5:47 pm, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > w okolicy

    Wychodzi masło maślane!

    > Pisze sie Piadżio - wiem bo Amil mowil. A z tym zasiegiem to zaszalales.
    > Kosiarka do trawy pali jeszcze mniej a zasieg ma mizerny.

    Kosiarka to nie motocykl jak skuter.