  • 1. Data: 2012-01-16 19:49:35
    Temat: Trzeba jeszcze wypowiadac OC?
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    Sytuacja taka:

    Oc/AC mam w PZU do dzisiaj (16/1/2011)

    Miesiac temu wykupiłem już PC/AC od jutro a AXA (2 razy taniej niż w PZU)

    Problem w tym, że zapomiałem udać się do PZU by wymówić u nich OC......

    Da sie to jeszcze jakoś odkręcić?
    Coś mi świta ze ponoć już wymawiać nie trzeba.... ale nie jestem tego pewny.

    Może da rade jeszcze wysłac im mailem wypowiedzenie umowy? - da się tak?

    Dzieki za rady

    --
    ---
    uciu

  • 2. Data: 2012-01-16 19:54:57
    Temat: Re: Trzeba jeszcze wypowiadac OC?
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 16-01-2012 o 19:49:35 uciu <guseva <interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > pewny.
    >
    > Może da rade jeszcze wysłac im mailem wypowiedzenie umowy? - da się tak?

    Tak, można k...@p...pl , ale już za późno. Pismo powinno dotrzeć min
    jeden dzień przed zakończeniem. Dla pewności ja osobiście wysłałem mejlem,
    faxem i listem poleconym za potwierdzeniem odbioru gdyby przypadkiem im
    zaginęło.

    A więc musisz zapłacić w PZU OC.

  • 3. Data: 2012-01-16 19:56:51
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    uciu <guseva(sssss)@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > Miesiac temu wykupiłem już PC/AC od jutro a AXA (2 razy taniej niż w PZU)
    > Problem w tym, że zapomiałem udać się do PZU by wymówić u nich OC......

    Jak robisz ubezpieczenie przez agenta to o nic sie nie musisz martwić.
    A jak sam ubezpieczasz np. przez internet czy w punkcie to też nie musisz się
    martwic. Tylko olać kwity które moga ci przesłać w ciagu roku.

  • 4. Data: 2012-01-16 20:06:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " Gil" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak robisz ubezpieczenie przez agenta to o nic sie nie musisz martwić.

    pod warunkiem, ze ten agent wie o tej niewypowiedzianej polisie i poprosimy
    go, a on sie zgodzi, na przesłanie wypowiedzenia za nas.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 5. Data: 2012-01-16 21:39:13
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Tak, można k...@p...pl , ale już za późno. Pismo powinno dotrzeć min
    > jeden dzień przed zakończeniem.

    Dzwoniłem do nich:-) i powiedzieli mi, że wg KC Art 115 "Jeżeli koniec
    terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od
    pracy, termin upływa dnia następnego" czyli moge jeszcze do 24 wysłac im
    wypowiedzenie co właśnie uczyniłem.

    Wysłalem tylko mailem...mam nadzieje ze wystarczy.
    Miałem jeszcze wysłac poleconym ale konsultant mowil ze nie ma sensu bo nie
    decyduje data stempla a data odbioru/przeczytania przez PZU.

    uciu - głupi ma zawsze szczescie:-)

  • 6. Data: 2012-01-16 21:52:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > im wypowiedzenie co właśnie uczyniłem.
    >
    > Wysłalem tylko mailem...mam nadzieje ze wystarczy.

    Oczywiście że nie wystarczy, trzeba było iść do oddziału i złożyć osobiście.

  • 7. Data: 2012-01-16 22:04:21
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Oczywiście że nie wystarczy, trzeba było iść do oddziału i złożyć
    > osobiście.

    konsultant potwierdzał, że wystarczy email lub fax.

    Ważne jest jak podkreslali (dzwoniłem kilka razy by miec pewność) by
    widoczny był odręczny podpis a wiec pdf czy jpeg ma miec dobrą jakość -
    każdy mówił takie coś.

    uciu

  • 8. Data: 2012-01-16 22:21:12
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    uciu wrote:
> [...]
    > OC......
    > Da sie to jeszcze jakoś odkręcić?
    > Coś mi świta ze ponoć już wymawiać nie trzeba.... ale nie jestem tego

    A ja mam pytanie (do reszty), jeśli bym jakimś cudem poszedł do więzienia na
    10 lat, i nie zdążył przed posadzeniem zrezygnować z ubezpieczenia, to po
    wyjściu z paki czekały by na mnie długi z dekady?

  • 9. Data: 2012-01-16 22:46:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-16, uciu <g...@i...pl> wrote:

    > konsultant potwierdzał, że wystarczy email lub fax.

    Nagrałeś rozmowę, prawda?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2012-01-16 22:47:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-16, kajus44 <k...@i...pl> wrote:

    > A ja mam pytanie (do reszty), jeśli bym jakimś cudem poszedł do więzienia na
    > 10 lat, i nie zdążył przed posadzeniem zrezygnować z ubezpieczenia, to po
    > wyjściu z paki czekały by na mnie długi z dekady?

    Sprzed dekady (w zaokrągleniu). Szczególy znajdziesz w ustawie.
    Oczywiście plus kara za brak ubezpieczenia - ale to chyba da się
    odkręcić - tego nie jestem pewien, bo więzienie to nie jest kompletne
    odcięcie od świata.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski