  • 1. Data: 2012-01-16 13:31:04
    Temat: kupie prawko kat B
    Od: "jerzy.n" <b...@g...com>

    http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-karne/kupie-p
    rawko-kat-b.html
    No teraz mam jasność, policja co dłuższy weekend zabiera do 2000 prawek
    pijaczkom a ludzie dalej jeżdżą :-))

  • 2. Data: 2012-01-16 13:50:14
    Temat: Re: kupie prawko kat B
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-01-16 13:31, jerzy.n pisze:
    > http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-karne/kupie-p
    rawko-kat-b.html

    "Tam gdzie prawo okrutne, lud tęskni za bezprawiem".

    Czy ci "specjaliści" od mierzenia linijka odległości kół od krawężnika
    nie pomyśleli, że ludzie znajda i na nich sposób?
    A gdzie nadzór, co od la tolerował ten kretynizm?

    Jestem po stronie ludzi.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 3. Data: 2012-01-17 06:19:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzy.n" 4f14195c$0$1223$6...@n...neostrada.pl

    > http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-karne/kupie-p
    rawko-kat-b.html
    > No teraz mam jasność, policja co dłuższy weekend zabiera do 2000 prawek pijaczkom
    a ludzie dalej jeżdżą :-))

    I biznes kręci się -- pijaczek płaci akcyzą Fiskusowi a Fiskus
    płaci policjantowi. ;) Nie można by tak po prostu zdelegalizować
    picia alkoholu? :) Z tytoniem jest jeszcze gorzej -- bo państwo
    dotuje plantatorów tytoniowych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-01-17 07:50:58
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

> [...]
    rawko-kat-b.html
    > No teraz mam jasność, policja co dłuższy weekend zabiera do 2000 prawek

    No to ja mam pytanie: czy posiadając ukraińskie prawko w naszym kraju
    dostawałbym mandat płatny na miejscu, bez punktów karnych? czy to trzeba
    jeszcze jakie warunki spełnić żeby być zwolnionym z programu
    lojalnościowego? :)

    Lukasz

  • 5. Data: 2012-01-18 21:09:03
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomyśleli, że ludzie znajda i na nich sposób?
    > A gdzie nadzór, co od la tolerował ten kretynizm?

    A potem jezdżą takie beztalencia jak widać na codzień na drogach...
    Mi udało się zdać za pierwszym razem i to w złotych latach łapówkarstwa na
    Odlewicznej w DC.
    I znam jeszcze kilka osób które również nie dały a zdały, więc są żywe
    przykłady że można.
    A jak ktoś ma ze zdaniem poważne problemy to może nie powinien jeździć?

  • 6. Data: 2012-01-19 07:12:49
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-18 21:09, Mlody pisze:
    > A potem jezdżą takie beztalencia jak widać na codzień na drogach...

    bo ci co zdali to miszczowie...

    > Mi udało się zdać za pierwszym razem i to w złotych latach łapówkarstwa na
    > Odlewicznej w DC.

    mi też, tyle że nie w DC

    > I znam jeszcze kilka osób które również nie dały a zdały, więc są żywe
    > przykłady że można.

    ja w sumie nie znam nikogo co dał, tylko o takich słyszałem

    > A jak ktoś ma ze zdaniem poważne problemy to może nie powinien jeździć?

    są jeszcze tacy którzy na samym egzaminie się zdenerwują i tyle, ja też
    każdy manewr na egzaminie robiłem po dwa razy choć w garażu parkowałem
    jak miałem poniżej 10 lat i poduszkę pod dupą bo ledwo co nad kierownicę
    sięgałem. Znam takich co zdawali po kilka razy właśnie przez nerwy, a
    jeżdżąc z nimi uważam że jeżdżą dobrze

    Lukasz

  • 7. Data: 2012-01-19 08:17:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-19 07:12, Lukasz pisze:

    > są jeszcze tacy którzy na samym egzaminie się zdenerwują i tyle, ja też

    I uważasz, że tacy ludzie powinni mieć prawko? Odporność na stres też
    jest za kółkiem potrzebna.

    Egzamin na prawko to nie obrona pracy dyplomowej. Nie zdasz, to cię nikt
    nie zabije, tylko zabulisz za kolejny egzamin.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2012-01-19 08:19:49
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-16 13:50, WW pisze:

    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Jesteś jakiś lepszy, czy co? Wytłumaczcie mi, bo już wyszedłem z "mody".

  • 9. Data: 2012-01-19 09:17:55
    Od: "nowy140" <s...@g...pl>

    zle napisales, przepisze i poprawie co trzeba:

    Egzamin na prawko to nie obrona pracy dyplomowej. Nie zdasz, to cię nikt
    nie zabije, TYLKO ZABULISZ za kolejny egzamin.

    Widzisz roznice?
    a teraz experyment myslowy.
    1. obecna zdawalnosc - jaka jest? jakie sa uwarunkowania w kontekscie tego co
    napisales wyzej a co poprawilem?
    2. zmieniasz przepisy i oplata za egzamin jest ryczaltwoa jedna w roku.
    przystepowac mozesz ile chcesz. tzn az zdasz lub az minie termin np. roku. >>
    jak myslisz jaka bedzie zdawalnosc?

    experyment jest latwy wiec nie komentuje,
    wniosek? pytanie?
    czy zdawalnosc jest bardziej powiazana z trzepaniem kasy za egzaminy czy tez z
    umiejetnosciami kierowcow?

  • 10. Data: 2012-01-19 09:29:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-19 09:17, nowy140 pisze:

    > experyment jest latwy wiec nie komentuje,
    > wniosek? pytanie?
    > czy zdawalnosc jest bardziej powiazana z trzepaniem kasy za egzaminy czy tez z
    > umiejetnosciami kierowcow?

    Missing the point. Chodzi mi o sam fakt "nerwów" na egzaminie. Czym się
    tu denerwować? Jak nie zdasz to co się stanie? Pójdziesz do więzienia?
    Zabiją cię? Żona się rozwiedzie i zabierze dzieci?