  • 1. Data: 2010-12-02 08:10:41
    Temat: Tuner TV Trwam da się czymś zastapić?
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Już któryś raz z rzędu przyniosła mi sąsiadka tuner który notorycznie gubi
    kanały lub traci audio.
    Czy jest możliwośc zastąpienia tego czymś innym?

    Marek

  • 2. Data: 2010-12-02 08:46:30
    Temat: Re: Tuner TV Trwam da się czymś zastapić?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czy jest możliwośc zastąpienia tego czymś innym?

    Może Biblią? ;-))) Tudzież Rydzyjkiem :-)

  • 3. Data: 2010-12-02 08:50:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może Biblią? ;-)))

    Bylo by nawet zboznie.

  • 4. Data: 2010-12-02 08:51:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może Biblią? ;-))) Tudzież Rydzyjkiem :-)

    Jakaś terapia by była nie od rzeczy.

  • 5. Data: 2010-12-02 09:25:37
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    > Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bylo by nawet zboznie.

    A tak na temat to potraficie coś sklecić i napisać?

    Marek

  • 6. Data: 2010-12-02 09:46:54
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "tarnus" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Już któryś raz z rzędu przyniosła mi sąsiadka tuner który notorycznie gubi
    kanały lub traci audio.
    Czy jest możliwośc zastąpienia tego czymś innym?
    ---------------

    Tuner trzeba zanieść do egzorcysty, pewnie się komuś omcknoł palec na
    pilocie i przez przypadek włączył jajiś sex kanał i HolyChip zablokował
    tuner, a tak na poważnie to każdy tuner nie tylko ten poświęcony odtwarza TV
    Trwam

  • 7. Data: 2010-12-02 10:22:48
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-12-02 09:10, tarnus pisze:
    > Już któryś raz z rzędu przyniosła mi sąsiadka tuner który notorycznie
    > gubi kanały lub traci audio.
    > Czy jest możliwośc zastąpienia tego czymś innym?

    A czy na ten tuner nie ma wieczystej gwarancji?

  • 8. Data: 2010-12-02 10:39:36
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A czy na ten tuner nie ma wieczystej gwarancji?

    A bo ja wiem? Z sąsiadka się nie idzie dogadać.

    Marek

  • 9. Data: 2010-12-02 11:17:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-02 09:10, tarnus pisze:
    > Już któryś raz z rzędu przyniosła mi sąsiadka tuner który notorycznie
    > gubi kanały lub traci audio.
    > Czy jest możliwośc zastąpienia tego czymś innym?

    KAŻDY odbiornik fta.
    np. ferguson, globo

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-12-02 11:30:50
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-02 11:39, tarnus pisze:

    > A bo ja wiem? Z sąsiadka się nie idzie dogadać.

    tak jakby z tobą szło ... ale ubaw będzie jak nadal tak będziesz pisał o
    niczym