  • 1. Data: 2009-01-20 09:22:03
    Temat: Tuning komina
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Na tej grupie już wszystko było;), ale spróbuję link do takiego wydechu
    zapodać:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4GEXs
    Do tego jeszcze kask-orzech i wózek boczny;)

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2009-01-20 09:36:31
    Temat: Re: Tuning komina
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4GEXs
    > Do tego jeszcze kask-orzech i wózek boczny;)

    Mógłby sobie alternator podłączyć i miałby prąd za friko :-)

  • 3. Data: 2009-01-20 11:41:22
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-20 10:22, Użytkownik nalesnik napisał:
    > Na tej grupie już wszystko było;), ale spróbuję link do takiego wydechu
    > zapodać:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4GEXs
    > Do tego jeszcze kask-orzech i wózek boczny;)

    Ciekawe ile wytrzyma łożysko na którym to się obraca.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-21 20:30:51
    Od: finalcell <m...@g...com>

    http://www.tailgunnerexhaust.com/special-bikes08.php dla
    zainteresowanych, osobiście podoba mi sie motyw z silnikami
    odrzutowymi

  • 5. Data: 2009-01-22 01:30:46
    Od: Magic <m...@w...pl>

    nalesnik pisze:
    > Na tej grupie już wszystko było;), ale spróbuję link do takiego wydechu
    > zapodać:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4GEXs
    > Do tego jeszcze kask-orzech i wózek boczny;)

    Ale wdzianka z frędzlami już nie założysz bo jak sie wkręcą ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl