  • 1. Data: 2013-03-11 15:37:54
    Temat: Tv N - jak oglądać w budynku obok
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    Jestem abonentem N.
    Na dachu mam antene, w pokoju dekoder z pvr. Wszystko dziala wysmienicie.
    Pare miesiecy temu pobudowalem drugi budynek i chcialbym telewizje N ogladac
    takze w tym drugim budynku - niezależnie od tego co jest oglądane w budynku
    pierwszym.
    Jak to zrobic?

    Sa jakies splittery, trzeba dokupić jakiś multiroom, dokupić drugi dekoder z
    nagrywarką (drugi pilot?), należy pociągnąć drugi kabel od anteny, od
    dekodera, może są jakieś mozliwości zdalnej transmisji aby nie ciągnąć
    nowych kabli?
    Z góry dzięki za pomoc.

    ps. A może poczekać ze wszystkim aż utworzy się NC+ i zaoferują nowe
    dekodery itp?

  • 2. Data: 2013-03-11 15:55:43
    Temat: Re: Tv N - jak oglądać w budynku obok
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 15:37:54 +0100, Fandi napisał(a):

> [...]
    > nagrywarką (drugi pilot?), należy pociągnąć drugi kabel od anteny, od
    > dekodera, może są jakieś mozliwości zdalnej transmisji aby nie ciągnąć

    Oddzielna antena i multiroom.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-03-11 16:00:43
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-03-2013 15:55, Waldek Godel pisze:

    > Oddzielna antena i multiroom.

    a uprawnienia bedzie sobie wysylal smsem albo na kartce papieru...

  • 4. Data: 2013-03-11 16:07:55
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-03-2013 15:37, Fandi pisze:
> [...]
    > nie ciągnąć nowych kabli?
    > Z góry dzięki za pomoc.
    >
    > ps. A może poczekać ze wszystkim aż utworzy się NC+ i zaoferują nowe

    dwie opcje mr o ile w zwiazku z fuzja sprzedaja.
    1. mr standard: druga antena i jakies najprostsze polaczenie sieciowe
    pomiedzy tunerami (musza byc w tej samej sieci) w celu wymiany
    uprawnien. jesli budynek obok to moze byc wifi. w tej opcji mozna miec 6 tv.
    2. mr permium: nie potrzeba drugiej anteny, ale musi byc niezawodne
    polaczenie sieciowe pomiedzy dwoma tunerami. oprocz uprawienien leci tez
    strumien. w tej opcji albo kabel utp albo jakies stabilne wifi z
    widocznoscia. może być kabel telefoniczny i konwertery vdsl2 lub tez
    swiatlo + konwertery :) w tej opcji maks. 2 tv.

    sam mam opcje druga z vdsl2 na odleglosc 380m.

  • 5. Data: 2013-03-11 16:47:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 16:00:43 +0100, K napisał(a):

    > a uprawnienia bedzie sobie wysylal smsem albo na kartce papieru...

    W ence po sieci komputerowej, w cyfrze nie ma takiej potrzeby. Problem?

  • 6. Data: 2013-03-11 18:37:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Fandi" <J...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > z nagrywarką (drugi pilot?), należy pociągnąć drugi kabel od anteny, od
    > dekodera, może są jakieś mozliwości zdalnej transmisji aby nie ciągnąć

    Wystarczy Ethernet czyli sieć komputerowa.
    Może nawet być po wifi, jeśli to niedaleko.
    Drugi dekoder oczywiście musi być.

    Ale lepiej na razie nie inwestuj, poczekaj na NC+, bo nie wiadomo co będzie
    po fuzji.