  • 1. Data: 2013-03-12 22:27:44
    Temat: hdmi>euro
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Do wróżki. telewizor plazma panasonic
    Sygnał dostaje z hdmi. czy wtedy da się nagrać to co widać na ekranie
    przez euro?
    Czy jest obowiązkowa blokada? Wiem że mogę sobie sprawdzić, ale
    telewizor wbudowany, kable w ścianie. odkręćić, zdjąć, pruć tapete zeby
    się przekonać że żaden nie potrafi - dziękuję. wolę zapytać.

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-03-13 01:31:00
    Temat: Re: hdmi>euro
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 12.03.2013 22:27, ToMasz pisze:
    > Czy jest obowiązkowa blokada? Wiem że mogę sobie sprawdzić, ale
    > telewizor wbudowany, kable w ścianie. odkręćić, zdjąć, pruć tapete zeby
    > się przekonać że żaden nie potrafi - dziękuję. wolę zapytać.

    I słusznie, robienia burdelu sobie oszczędziłeś.

  • 3. Data: 2013-03-13 11:04:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > wbudowany, kable w ścianie. odkręćić, zdjąć, pruć tapete zeby się
    > przekonać że żaden nie potrafi - dziękuję. wolę zapytać.

    Takie cuda czasem zdarzają się dla dźwięku, ale raczej nie dla obrazu.

  • 4. Data: 2013-03-13 11:06:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:513f9dd0$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

    > telewizor wbudowany, kable w ścianie. odkręćić, zdjąć, pruć tapete zeby
    > się przekonać że żaden nie potrafi - dziękuję. wolę zapytać.

    Tak to jest jak się z telewizora zrobi trwały ołtarzyk :)

    Marek