  • 71. Data: 2020-03-31 19:20:05
    Temat: Re: Twój teleSRAJ śledzi(e) w styje napcha
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-31 o 17:03, kk pisze:

    > Porównanie netykiety do regulaminu placu zabaw wydaje się dość
    > adekwatne. I to jeszcze takiego regulaminu przez te dzieci wymyślonego
    > dla innych dzieci.

    Misiu drogi. Netykieta to swoisty savoir vivre. Takie coś jak jedzenie
    nożem i widelcem, odpowiednio ubrany...no poczytaj co to jest.

    Ci którzy w dupie mają netykietę, są jak żrący łapskami w śmierdzących
    ciuchach, ujebani błotem z pola w gumofilcach. Penie mają rację, że
    nachuj się starać :> Przecież tak można też zjeść.

    > A co powiesz na to, że twój artykuł jest twoim kiblem a mój moim?

    Przede wszystkim, to jest dyskusja GRUPOWA a nie prywata na WhatsAppie i
    stąd różnica. Znacznie więcej jest czytających niż dyskutujących i
    często po latach można znaleźć jakąś dobrą informację, szczególnie
    wtedy, jeśli są wrotki, cytaty, prawidłowe kodowanie, zawijanie wierszy
    i wchuj jeszczy. Jak przyłazi jakiś "mudry inaczyj" rodem z gimbazy i
    chce robić rewolucję to raczej niech spierdala na forum Onetu. To nie
    jest FORUM. Nawet nie wiesz gdzie są spisane zasady usenetu i dlaczego
    należy ich przestrzegać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 72. Data: 2020-03-31 23:55:57
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-03-29 o 20:09, kk pisze:

    > No właśnie nie trzeba. To jest przydatne, ale zdecydowanie nieobowiązkowe.

    To podobnie, jak z powstrzymywaniem się od pierdzenia w towarzystwie
    przy jedzeniu.
    Też "jest przydatne, ale zdecydowanie nieobowiązkowe".

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 73. Data: 2020-04-01 00:51:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-31 19:20, LordBluzg(R) wrote:

    > Misiu drogi. Netykieta to swoisty savoir vivre. Takie coś jak jedzenie
    > nożem i widelcem, odpowiednio ubrany...no poczytaj co to jest.

    Chłopku, ja tu byłem przed Tobą i odkąd pamiętam byli tacy, co się
    snobowali na netykietę. A prawda o netykiecie jest taka jak napisałem.

    > Ci którzy w dupie mają netykietę, są jak żrący łapskami w śmierdzących
    > ciuchach, ujebani błotem z pola w gumofilcach. Penie mają rację, że
    > nachuj się starać :> Przecież tak można też zjeść.

    Daruj, ludzie netykiety nie napisali tylko co najwyżej się na nią
    snobują. Ten syndrom inneego kodowania, innych standardów jest odkąd
    pamiętam. Nigdy nie była to kwestia kultury ani wiedzy technicznej.

> [...]
    > chce robić rewolucję to raczej niech spierdala na forum Onetu. To nie
    > jest FORUM. Nawet nie wiesz gdzie są spisane zasady usenetu i dlaczego

    Ale brednie :-)

    To zwykłe forum na które piszący wnoszą swoje artykuły a czytający na
    nich sie tylko pasą.

    Ja chłopku:
    0. kozystałem z niusów jak Ty do nocnika jeszcze sikałeś :-)
    1. mam własny portal o niusach
    2. napisałem swój własny czytnik NNTP
    3. napisałem serwer NNTP
    4. znam te wszystkie standary zdecydowanie bardziej od Ciebie

    I tak sobie zauważyłem, że nie umiesz merytorycznie zakwestionować
    przedstawianej tutaj argumentacji, więc się odniosłem do tego co piszesz.

    Kontynuuj!

  • 74. Data: 2020-04-11 12:01:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e77fd78$0$514$6...@n...neostrada.pl

    > + - pocenie potworne
    >  - nudności
    >  - rozwolnienia i biegunkę

    > Nadal mam ,,problemy żołądkowe'' i z trudem mówię z powodu chrypki...
    > Często mam chrypkę, ale teraz mam szczególnie silną...
    > [mam nadzieję jednak, że umrę z innego powodu -- niż C-19]

    Tak, to wszystko napisane na newsgrupie pl.misc.telefonia.gsm!
    A potem się dziwisz, że newsowi czytacze uważają, że masz nie
    po kolei w głowie i dostają wysypki alergicznej na Twój widok:

    > Widzisz Enek, tu nie chodzi o to, że koty, tu chodzi o to,
    > że pierdolisz jak potłuczony i ludziom szanującym swój czas
    > szkoda go na dekodowanie tego bełkotu, żeby zgadywać co połeta
    > miał na myśli.
    >
    > Mnie trzepie jak widzę takich trolli jak Leszek Emenel Lichowski
    > czy jak mu tam, dlatego dawno dałem go do blacklisty. 10 lat temu
    > jak tu przesiadywałem na grupach to on już tu był i nadal napie**lał,
    > niesamowite.
    >
    > Nieważne, jak go nazwiesz, pytam się, po co dyskutujecie z wariatem?

    Jak pisał Poeta - na pytanie to, postawione tak śmiało,
    choćby z największym bólem odpowiedzieć by należało.

  • 75. Data: 2020-04-12 15:59:08
    Od: z <...@...pl>

    Robię to celowo że by debilnie nie powielać treści skoro na serwerze
    dokładnie widać kto komu odpisuje.
    Oczywiście stosuję wyjątki jak trzeba w jednaj wiadomości odpowiedzieć
    na dwie konkretne BREDNIE ;-)
    Staram się rzeczowo odpowiadać nie to co Runt i jego klony.
    Dlatego inteligentny człowiek używający dobrze napisanego programu ma
    wszystko jak na dłoni a nie jęczy jak dziecko we mgle.

    A generalnie jak nie potrafisz zrozumieć to się nie odzywaj i nie śmieć
    jak NORMALNI ludzie piszą w XXI wieku. ;-)

  • 76. Data: 2020-04-12 16:18:17
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Nie bąbluj tyle mleka to ci nawet chrypka ze sraniem przejdzie.

  • 77. Data: 2020-04-12 18:13:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-12 o 15:59, z pisze:

    > Robię to celowo że by debilnie nie powielać treści skoro na serwerze
    > dokładnie widać kto komu odpisuje.

    Ma byc widać w tekście a nie tylko na serwerze.

> [...]
    > Dlatego inteligentny człowiek używający dobrze napisanego programu ma
    > wszystko jak na dłoni a nie jęczy jak dziecko we mgle.

    Inteligentny człowiek nie ma problemu z poprawnym cytowaniem.
    Kretyn jęczy jak dziecko we mgle.

    > A generalnie jak nie potrafisz zrozumieć to się nie odzywaj i nie śmieć
    > jak NORMALNI ludzie piszą w XXI wieku. ;-)

    Normalni ludzie cytują tekst na który odpowiadają.
    Wszelkiej maści jełopy tego nie robią i dorabiają do
    tego nierobienia własne teorie. Dokładnie tak jak ty.

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2020-04-12 18:51:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 18:13, RadoslawF pisze:

    > Normalni ludzie cytują tekst na który odpowiadają.
    > Wszelkiej maści jełopy tego nie robią i dorabiają do
    > tego nierobienia własne teorie. Dokładnie tak jak ty.

    W rzeczy samej. Sam bym lepiej nie podsumował ciula.

  • 79. Data: 2020-04-12 19:37:36

    W dniu 2020-04-12 o 18:13, RadoslawF pisze:
    > Ma byc widać w tekście a nie tylko na serwerze.

    Miej pretensje do oprogramowania z którego korzystasz.
    Nie do mnie.

    Mnie możesz olać i przestać odpowiadać jak czegoś nie rozumiesz ;-)

  • 80. Data: 2020-04-12 19:42:33

    Zainstaluj sobie Thunderbirda + dodatek CompactHeader.

    Spróbuj. Co Ci szkodzi odkryć nowy lepszy świat ;-)